2020-04-17, 01:40
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Mergim kan vara kul, jag önskar bara att han skrek mindre. Men det har blivit bättre med det.

Ja sant han skriker lite mycket men annars är han rolig, jag tror att han har tänkt på Sami och det är därför han inte gör det lika mycket som innan för att respektera honom.
2020-04-17, 01:40
Medlem
Är det sant att Amilia väldigt sällan duschar i huset?
2020-04-17, 01:41
Medlem
Citat:
Mergim kan vara kul, jag önskar bara att han skrek mindre. Men det har blivit bättre med det.
Jo . Men også hela tiden å jag dör.
2020-04-17, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Är det sant att Amilia väldigt sällan duschar i huset?

Tror hon har duschat 3 gånger på 9 veckor.

Du får avgöra om det är sällan eller inte
2020-04-17, 01:44
Medlem
varför har de inte alla madrasser. så Lennie kunde sova på madrassen. Kan inte värs rolig på den korta soffan. annat än borta från amilia
2020-04-17, 01:45
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tror hon har duschat 3 gånger på 9 veckor.

Du får avgöra om det är sällan eller inte

Hon tror att parfymen ska rädda henne 😂 den som Mergim tror luktar skit men i själva verket är det hon som luktar och inte parfymen för att hon inte duschar, ingen parfym kan hjälpa dig att lukta gott om du aldrig duschar för fan!! 😂
2020-04-17, 01:46
Medlem
Lunatics avatar
Vart är Alla vuxna i BB, Sami, Jullan..m.m
Sovrum2 är tomt och hittar dom inte i någon annan kamera?
2020-04-17, 01:47
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja sant han skriker lite mycket men annars är han rolig, jag tror att han har tänkt på Sami och det är därför han inte gör det lika mycket som innan för att respektera honom.
Jovisst, man märker att han respekterar Sami exempelvis och har dragit ner rejält. Till skillnad från exempelvis Jasmine som skriker hela tiden. Jag tycker det är helt okej att uttrycka glädje och använda hög ton ibland och där har Mergim visat bra sidor nu. Dessutom kan de andra sluta att sjunga när han sjunger då han är den ende som kan sjunga i rätt tonläge. De andra låter bara gnälliga. Killen borde ta sånglektioner för han kan faktiskt bli rätt så bra.
2020-04-17, 01:49
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
varför har de inte alla madrasser. så Lennie kunde sova på madrassen. Kan inte värs rolig på den korta soffan. annat än borta från amilia
Han skulle nog kunna sova på en sån där mini pinnstol, bara han slapp Amilia.
2020-04-17, 01:52
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vart är Alla vuxna i BB, Sami, Jullan..m.m
Sovrum2 är tomt och hittar dom inte i någon annan kamera?

Alla dom sover i gula rummet men dom har tagit bort kamerorna därifrån och dom filmar aldrig med dc kameran i gula rummet helt sjukt!!
2020-04-17, 01:53
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Jovisst, man märker att han respekterar Sami exempelvis och har dragit ner rejält. Till skillnad från exempelvis Jasmine som skriker hela tiden. Jag tycker det är helt okej att uttrycka glädje och använda hög ton ibland och där har Mergim visat bra sidor nu. Dessutom kan de andra sluta att sjunga när han sjunger då han är den ende som kan sjunga i rätt tonläge. De andra låter bara gnälliga. Killen borde ta sånglektioner för han kan faktiskt bli rätt så bra.

Jag håller med dig faktiskt till 💯 👍

Vad tycke du om Mergim för 1 månad sen om man får fråga?
2020-04-17, 01:53
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Nej, det kan låta bra för lekmän, men nej Mergim är inte bra på att sjunga.
En hyfsad dusch-sångare på sin höjd, men inget ämne att bli bra.
Hemsk teknik och ton enligt en i familjen som är en (riktig) sångerska.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 01:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in