2020-04-17, 01:27
Medlem
mscatzys avatar
Får de inte prata om corona? BB avbryter.
2020-04-17, 01:29
Medlem
Vad hände med Bb discord servern?
2020-04-17, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Ja, det är tydligt att det handlar om olycklig kärlek. Sedan vet jag inte om vänskap är tillräckligt för Amelia. Men hon kanske kommer till sans och förstår att ren vänskap är den enda vägen just nu.

Det verkar så! Tror inte heller det vad hon än säger! Man får hoppas att hon gör det 😊 Han måste och lära sig att bli tydligare i vad han vill och tänker
2020-04-17, 01:30
Medlem
mscatzys avatar
Lennie och Amilia blev utkörda från bikten.
2020-04-17, 01:31
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Va fan är det jag hör?

Det är inte bara blåvalen som luktar illa, utan även hennes parfym?

Hhahahahaha.

Hahahahaha Mergim är King 😂
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag tycker också han borde dra en gräns, men tyvärr har inte stackaren stake nog för det! Men hon ljuger för sig själv och för honom när hon säger att hon inte är kär osv! Verkar snarare som att hon är dödskär i killen och hon är inte hans typ verkar det som?

Det är svårt att ignorera varandra därinne med tanke på utrymmet men hoppas att de löser det, kanske genom att hon får lämna på måndag?

Att de snackar så pass länge nu får ju säkert henne att tro saker också vilket också kan bli fel! Vi får se vad som händer, den som lever får se 😂
Såklart dom kommer lösa det. Definitivt. Hoppas hon lyssnar på Frida bara och distanserar sig från honom.

Tror dock inte hon är kär. Det tror jag verkligen inte. Hade Anty varit kvar och betett sig sådär så skulle hon nog ha reagerat likadant. Det är ju en vän som gör saker som kan tolkas negativt.
Han flyttade ju definitivt pga henne och inte pga han själv tex😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Lennie och Amilia blev utkörda från bikten.
Tom BB är trött på dem =)
Medlem
Amilias beteende tidigare ikväll, innan Lennie flyttade sängen. Som sagts så många gånger nu, Inte ok! Han säger Nej ett flertal gånger.

https://www.instagram.com/tv/B_DwSHNBovp/?igshid=baks7vfjh1xp
2020-04-17, 01:32
Medlem
Älskar att Frida uttrycker intresse för Lennie. Det känns som en match made in heaven 👍🏻
2020-04-17, 01:33
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja jävlar vad Mergim har lyft sig senaste veckorna. Och Sami verkar trivas med honom också.

Mergim har skött sig länge nu, jag har alltid tyckt att Mergim och Sami är dom roligaste i huset.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-17 kl. 01:36.
2020-04-17, 01:36
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Mergim har skött sig länge nu, jag har alltid tyckt ATT Mergim och Sami är dom roligaste i huset.
Mergim kan vara kul, jag önskar bara att han skrek mindre. Men det har blivit bättre med det.
2020-04-17, 01:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Ni påpekar gärna att Lennie måste ha ett jäkligt skadat bagage som gör att han accepterar sånt där beteende.
Men hans bagage skadar också någon som tydligt har 0 självförtroende trots att hon har påpekat flera gånger vilket beteende det är han gör som får henne att känna sig extra exkluderad. Tror dom flesta skulle bli irriterad om ens nära vän betedde sig så som Lennie har gjort idag. Det gör absolut inte Amilias beteende rätt!!
Men Lennie är inte najs jämt heller.

Utanför hade dom inte klarat av att umgås tajt även om man gillar varandra egentligen.
Vem är det du påstår har 0 självförtroende, Amilia?
Bara för att människan har "påpekat" det? Tycker hon har, ändå sen start uppvisat onormalt bra självkänsla med tanke på hennes totala brist på självinsikt och med noll förmåga att inse och erkänna sina enormt många brister.
Och skulle det vara en ursäkt när hon till exempel vräker härskartekniker över Lenny när stackarn försöker påpeka, att han inte gillar att bli sexuellt ofredad upprepade gånger så fort hon är full?
Amilia är en extremt bortskämd, hyperlat psykotisk narcissistisk mytoman med schizofrena tendenser.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 01:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in