2020-04-17, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Ni påpekar gärna att Lennie måste ha ett jäkligt skadat bagage som gör att han accepterar sånt där beteende.
Men hans bagage skadar också någon som tydligt har 0 självförtroende trots att hon har påpekat flera gånger vilket beteende det är han gör som får henne att känna sig extra exkluderad. Tror dom flesta skulle bli irriterad om ens nära vän betedde sig så som Lennie har gjort idag. Det gör absolut inte Amilias beteende rätt!!
Men Lennie är inte najs jämt heller.

Utanför hade dom inte klarat av att umgås tajt även om man gillar varandra egentligen.

Jag tycker att du lägger för mycket skuld på Lennie! Han ska inte behöva förklara varför han inte vill sova nära henne eller umgås med henne. Han är en lugn och skön person som inte vill någon illa och det vet hon, men väljer att ställa honom i svåra positioner!
Jag menar om någon inte vill umgås med mig så struntar jag i personen i fråga inte börjar lipa och ge personen skuldkänslor. Men det kanske bara är jag 🤔
2020-04-17, 01:03
Medlem
Lobbaaans avatar
Frida verkar kåt på Jasmine, hon pratade om att hon haft sex med tjejer innan hon drog till duschen och flashade musen en gång. Ser endå ut som hon försöker göra ett maskerat försök
2020-04-17, 01:03
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Vart tog dom vägen? In i bikten eller? A och L?
Som vanligt "gäsp" särbehandling av Big Fat Mama och får vara i bikten och snacka ut.
2020-04-17, 01:06
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Ni påpekar gärna att Lennie måste ha ett jäkligt skadat bagage som gör att han accepterar sånt där beteende.
Men hans bagage skadar också någon som tydligt har 0 självförtroende trots att hon har påpekat flera gånger vilket beteende det är han gör som får henne att känna sig extra exkluderad. Tror dom flesta skulle bli irriterad om ens nära vän betedde sig så som Lennie har gjort idag. Det gör absolut inte Amilias beteende rätt!!
Men Lennie är inte najs jämt heller.

Utanför hade dom inte klarat av att umgås tajt även om man gillar varandra egentligen.

Amilia har inte noll självförtroende tvärtom det är ENORMT. Men hon har noll SJÄLVINSIKT vilket är en helt annan sak.

Bara den saken hon TROR att Lennie är en NÄRA vän visar ju på det.
Det är ju hon dom VILL ha han som vän.
Sen är ju Lennie ett tacksamt offer som hon redan vet då han är en ynkrygg som aldrig kan stå upp för sin egna åsikt..
2020-04-17, 01:06
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag tycker att du lägger för mycket skuld på Lennie! Han ska inte behöva förklara varför han inte vill sova nära henne eller umgås med henne. Han är en lugn och skön person som inte vill någon illa och det vet hon, men väljer att ställa honom i svåra positioner!
Jag menar om någon inte vill umgås med mig så struntar jag i personen i fråga inte börjar lipa och ge personen skuldkänslor. Men det kanske bara är jag 🤔

Jag håller generellt med dig! Jag tog bara in i beräkningen av att hur det måste vara att vara instängd sådär. Och faktiskt inte ha någon precis som hon säger. Hon och Frida är ju dom mest utsatta i huset för dom har ingen.
Så när Lennie beter så trots att dom har bråkat om det tidigare tycker jag att det är förståeligt att det är frustrerande för han säger ju en sak men menar något annat, det vet vi, det vet han och det vet förmodligen hon också.
Men hon vill gärna tro det han faktiskt säger istället för det han visar för det är en bättre verklighet. Synd det är en lögn bara.

Önskar han bara kunde dra en gräns, skulle inte skada deras vänskap speciellt mycket ändå tror jag. Amilia vill bara ha raka svar lixom, och vrider och vänder för att försöka få ur han det han egentligen menar. Men det skadar bara henne själv hur hon än gör det 😥
2020-04-17, 01:07
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie spänner på Amilia nu. Att han inte bara kan släppa henne. Det kommer ingen vart.
Medlem
Hur många gånger tror ni Lennie sagt förlåt nu inne i bikten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Sami sitter stensäkert etta i ALLA läger. Från Fejjan till Discord. Någon myt förekommer om Lennie från fansen. Karln (eller egentligen en storvuxen bäbis) saknar varje led i en ryggrad. Det är absolut inget snällt i att låta någon tro att det skulle finnas känslor och sedan efter nio veckor 24/7 smälla till någon om att hen är närgången. Det är falskt och extremt omoraliskt, även om jag nu tycker att Amelia har sig själv att skylla.
Men bäbisen är mest en fantasifigur.

Mycket bra. Även om alla vi har vetat hur det ligger till kan detta sluta i att Amilia vinner sympati på och Lennie förlorar. Han satt alltså i en timme och sa att det absolut inte hade med henne att göra att han flyttade sängplats innan Amilia drog ur den verkliga orsaken att det faktiskt har med henne att göra. Efter det fick han så dåligt samvete att han försökte komma nära henne igen. Nu i bikten lär han fråga om hon vill att han ska sova bredvid henne. Hon kommer säga nej, han kommer flytta dit och säga att han vill sova med henne. Och imorgon undviker han henne igen.
2020-04-17, 01:09
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Amilia har inte noll självförtroende tvärtom det är ENORMT. Men hon har noll SJÄLVINSIKT vilket är en helt annan sak.

Bara den saken hon TROR att Lennie är en NÄRA vän visar ju på det.
Det är ju hon dom VILL ha han som vän.
Sen är ju Lennie ett tacksamt offer som hon redan vet då han är en ynkrygg som aldrig kan stå upp för sin egna åsikt..

Förlåt menade självkänsla! Självförtroende har hon absolut, det är den enda fasaden hon har 🙈
2020-04-17, 01:11
Medlem
Eagle35s avatar
Sami och Mergim är lätt dom roligaste i huset dom klickar mer och mer, dom borde hänga ännu mer
2020-04-17, 01:11
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Lennie spänner på Amilia nu. Att han inte bara kan släppa henne. Det kommer ingen vart.

Hon släpper ALDRIG honom bikten
2020-04-17, 01:13
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Sami och Mergim är lätt dom roligaste i huset dom klickar mer och mer, dom borde hänga ännu mer

Samis nya kompis. 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in