Citat:
Jag har fetat ett par små grejer.Nu har jag inte lyssnat på rättegången och försvarets del, men jag tyckte att just detta kunde ha varit en sak att ta upp. jag tycker att det finns många saker som de kunde ha begärt mer undersökningar av eftersom de hade många klagomål.
Istället kommer en fet faktura å var det 1,5 miljoner för arbetet. Känns lite som att de tappade orken att ta sig igenom FUP och la istället krut på att gnälla i mer generella drag.
Även osäkerheten med google min tidslinje hade varit en viktig detalj.
Jag tycker inte att det känns som att det är försvarets förtjänst att SD är en fri man.
Det handlar om att bevisningen är ganska tunn och att det är svårt att binda honom till brottet och brottsplatsen.
Missförstå mig inte.
L*ena är mördad. Och det finns en mördare där ute.
Att man inte kunnat binda någon till brottet betyder inte att det inte finns en mördare.
Jag tycker inte att det känns som att indiciekedjan är för bräcklig.
Istället kommer en fet faktura å var det 1,5 miljoner för arbetet. Känns lite som att de tappade orken att ta sig igenom FUP och la istället krut på att gnälla i mer generella drag.
Även osäkerheten med google min tidslinje hade varit en viktig detalj.
Jag tycker inte att det känns som att det är försvarets förtjänst att SD är en fri man.
Det handlar om att bevisningen är ganska tunn och att det är svårt att binda honom till brottet och brottsplatsen.
Missförstå mig inte.
L*ena är mördad. Och det finns en mördare där ute.
Att man inte kunnat binda någon till brottet betyder inte att det inte finns en mördare.
Jag tycker inte att det känns som att indiciekedjan är för bräcklig.
Du som är så yvig och har lagt tusentals timmar på den här tråden, vad kommer det sig att du skriver "en mördare"?
Varför kan det inte vara två mördare?
Ang din avslutande mening:
Att du inte tycker att indiciekedjan var för bräcklig visar att Örebro TR och du tycks ha helt olika uppfattning.
Anser du att din uppfattning skall vara den rådande och att SD därför skall ombedas komma åter till häktet?
Det tyckte ju inte ens åkl ÅH. Därför valde hon att inte ens försöka överklaga frisläppandet.
Hur ser du på det?
/ Har aldrig brukat narkotika i hela mitt liv och kommer aldrig att börja.