2020-04-16, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Som det är nu skulle man ju kunna dra tio bira o be bordsgrannen dra åt helvete över en match mellan Qviding o Friska Viljor.

Eller smyga sig ned och titta på någon P-12 match utan någon som helst anknytning till laget som någon gammal snuskgubbe. Begäret är stort nu.
Citera
2020-04-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Eller smyga sig ned och titta på någon P-12 match utan någon som helst anknytning till laget som någon gammal snuskgubbe. Begäret är stort nu.

Tycker det är rätt trevligt att titta på knattefotboll eller juniorfotboll. Bor ganska nära en idrottsplats och brukar stanna till en stund om det är match när man är ute med hunden.
Citera
2020-04-16, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Tycker det är rätt trevligt att titta på knattefotboll eller juniorfotboll. Bor ganska nära en idrottsplats och brukar stanna till en stund om det är match när man är ute med hunden.

Fast jag tror det blir en annan sak om man är ute med sin hund. Det blir mer naturligt att man stannar till en stund när man ändå är ute då. Jag får helt enkelt skaffa hund.
Citera
2020-04-16, 20:45
Medlem
Citat:
Fast jag tror det blir en annan sak om man är ute med sin hund. Det blir mer naturligt att man stannar till en stund när man ändå är ute då. Jag får helt enkelt skaffa hund.

Har svårt att se att någon skulle se dig som ett pervo för att du tittar på lite fotboll. Har stannat och tittat på lite matcher även när jag cyklat förbi idrottsplatsen utan hund.

Hade kanske varit annorlunda om man varit 60+ iofs.

Har ibland även åkt in och tittat på finalspel i Skånecupen. En inomhusturnering som spelas i Malmö med åldrar från 7 till senior.
Senast redigerad av Hockeytrunken 2020-04-16 kl. 20:48.
Citera
2020-04-16, 20:58
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
😄

Ja. Har känts ok men nu när solen tittar fram o det är över tio plus ute.. oemotståndligt!
Citera
2020-04-16, 22:04
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Tips. Undvik trenchcoaten. Och scout-uniformen. Och prästutstyrseln.
Citera
2020-04-17, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Många bra tips! Tack!
Citera
2020-04-17, 09:40
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Menar du att jag måste slänga hela min garderob (förutom kostymerna då) för att få se på knoddboll...

Om det nu blir så att gärdsgårdsserierna startar innan eliten kommer man garanterat stå vid typ Heden en tisdagskväll 21:30 och se IF Sparkasnett mot BK Självmål...
Citera
2020-04-17, 10:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Många bra tips! Tack!

Och en MFF tröja med nummer 14.
Citera
2020-04-17, 10:54
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Helt ärligt så blir man inte särskilt sugen på att skicka in pengar om spelarna inte gått ner i lön.

Vilka spelartrupper har självmant gått ner i lön än så länge?

Häcken och Elfsborg va? Har säkert glömt några.

Bajens spelartrupps initiativ om att skjuta upp lönen till senare kvittar ju såvida inte bajen är i extrema likviditetsproblem, det skjuter ju bara upp betalningen.

DIF Sumpan pumpar in 100 tusen efter att ha kraftsamlat, grattis Astrit där har du din månadslön.

Kommer inte ge en krona mer än säsongskortet jag har degat.
helt övertygad om att det varit ett klubbeslut.

Henrik, Bosse o övrig ledning har helt säkert tidigt kommunicerat att de än så länge garanterar alla sina löner fram till en viss tidpunkt. Skyller noll på spelarna än så länge...om 3 månader kan det se annorlunda ut.

Man diskuterar olika alternativ och gå ner i lön har inte varit efterfrågat.
Citera
2020-04-17, 10:56
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Menar du att jag måste slänga hela min garderob (förutom kostymerna då) för att få se på knoddboll...

Om det nu blir så att gärdsgårdsserierna startar innan eliten kommer man garanterat stå vid typ Heden en tisdagskväll 21:30 och se IF Sparkasnett mot BK Självmål...
en kasse bira o skrika på domaren funkar lika bra där
Citera
2020-04-17, 11:01
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Du måste ju inte, det kan dock ställa till med lite bieffekter annars.

Och om det är nån som inte helt är med på scout-referensen så är det såklart farbror Bosse som jag menade där.
https://www.youtube.com/watch?v=dsehqcx6QPY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in