• 1
  • 2
2020-04-11, 17:15
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag kanske blandar ihop Gottsunda med en annan del av Uppsala, men Gottsunda hade väl inte såna här problem för typ 10-13 år sedan?
Citera
2020-04-11, 17:19
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag kanske blandar ihop Gottsunda med en annan del av Uppsala, men Gottsunda hade väl inte såna här problem för typ 10-13 år sedan?

Jovars, hade ungefär samma rykte för 20 år sedan, som Rinkeby, Tensta m.fl.
Citera
2020-04-15, 18:33
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U

Jo det var samma rykten då
Citera
2020-04-16, 18:07
Medlem
Luxuss avatar
En nära vän bor på just bandstolsvägen.
Har varit där otaliga gånger och aldrig något problem mer än att det brunnit bilar några gånger.
Men jag skulle inte lämna plånboken på bänken å kila in å hömta nåt i lögenheten
Citera
2021-03-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
En nära vän bor på just bandstolsvägen.
Har varit där otaliga gånger och aldrig något problem mer än att det brunnit bilar några gånger.
Men jag skulle inte lämna plånboken på bänken å kila in å hömta nåt i lögenheten
Inte kul för svenska ungdomar i gottsunds. Lever som andra klassens medborgare.
Citera
2021-03-21, 06:28
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake09
Inte kul för svenska ungdomar i gottsunds. Lever som andra klassens medborgare.
Låter som en urban myt.
Du som spyr ut invandrarfientliga inlägg, vurmar för tjetjenien och knaprar ssri har kanske svårt att komma in i gemenskapen på gården, iochförsig.
Citera
2021-03-21, 14:08
Medlem
Citat:
Låter som en urban myt.
Du som spyr ut invandrarfientliga inlägg, vurmar för tjetjenien och knaprar ssri har kanske svårt att komma in i gemenskapen på gården, iochförsig.

Vart bor du själv? Tror du aldrig har besökt gottsunda.
Citera
2021-03-21, 14:11
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Vart bor du själv? Tror du aldrig har besökt gottsunda.

jag har sovit i runda slängar 300 nätter i en lägenhet på bandstolsvägen då en mycket god vän bor där och jag brukar sova över där när istället för att åka hem.
Citera
2021-03-21, 14:19
Medlem
Citat:
jag har sovit i runda slängar 300 nätter i en lägenhet på bandstolsvägen då en mycket god vän bor där och jag brukar sova över där när istället för att åka hem.

Ja, men istället för att kalla de som jag säger för en "urban myt" borde du informera dig lite. Situationen i gottsunda har verkligen försämrats, vi har skjutningar med jämna mellanrum, något som inte fanns för 20-30 år sedan. Klanstrukturer etc. Vad tror du själv detta beror på?
Citera
2021-03-21, 14:35
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ja, men istället för att kalla de som jag säger för en "urban myt" borde du informera dig lite. Situationen i gottsunda har verkligen försämrats, vi har skjutningar med jämna mellanrum, något som inte fanns för 20-30 år sedan. Klanstrukturer etc. Vad tror du själv detta beror på?

under en period mellan 2008-2011 bodde jag mycket hos min polare, tror jag såg tre eller fyra bilbränder i området och det var en skottlossning men jag hörde den inte.
Aldrig någonsin att nån fällt en kommentar eller kastat sten mot mig eller vad du nu menar ska hända en stackars svensk.
Visst utanför gatuköket /den lilla frukthandeln hängde det gäng men störde aldrig mig.
Nu var det kanske två år sen jag va där nattetid men som sagt inget har hänt vare sig mig eller min bil
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in