2020-04-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Vad det gäller Adam Alsing så har kanske hans tidigare leverne satt spår på hans organ så att de inte pallade kampen mot följderna av influensan, så även om han till synes var ung och frisk numera så var han inte helt frisk i grunden..

Sorry men det där känns väldigt mycket som önsketänkande.
Och även om du har rätt så gör det typ 80% av alla män i hans ålder eller äldre till en riskgrupp.
För oavsett vad man tycker om Adam så något extremfall var han inte, det var liksom inte Leif GW eller Edward Blom klass på honom. Skulle gränsen gå vid Adamhälsa så är det jävligt många som bör isolera sig nu.
Citera
2020-04-16, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Håll dig inlåst i två år då, fegis.

Hehe vi får se vad du säger om någon månad, tuffing.
Citera
2020-04-16, 13:33
Medlem
DetBlirBraSnarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vart fan är mods? Helt plötsligt när han dog kommer alla ”hemligheter” fram? Maken till större idioter har jag inte sett på Flashback tidigare.

Jaså? Redan 2006 kom det ju fram en massa om Adams peversioner och hans förkärlek till sprit & droger.
Citera
2020-04-16, 13:48
Medlem
Feel-Posts avatar
Anledningen till Adam Alsings död i covid-19

Är det klarlagt vad det handlade om?

Bakomliggande sjukdomar? Vilka i så fall?
Fetma? Högt blodtryck? Diabetes? Hjärt/kärl-sjukdom? Lungsjukdom? Annat?

Vilket liv levde Alsing rörande sprit och tobak?
Citera
2020-04-16, 14:02
Medlem
Caracallass avatar
Citat Adam :
– På min gravsten ska det stå “Jag är tillbaka direkt efter reklamen”.
Hoppas att familjen anammar detta. Gillade Adam. Gick aldeles för tidigt. Hatar Conona.
https://www.hant.se/noje/adam-alsing-har-varit-gift-med-anette-i-over-30-ar-det-ar-en-fantastiskt-vacker-historia/
Citera
2020-04-16, 14:03
Medlem
EnokThuttifems avatar
R.I.P Adam
Tragiskt att ännu en människa dött av denna influensa.
Jag upplevde honom som en kul och trevlig människa i de program jag såg/hörde honom i. Jättetrist för familjen när någon dör sådär.

Är själv 51år så man förstår att detta kan drabba vem som helst av oss. Vad hjälper det att man känner sig pigg, när man kan ha nedsatt immunförsvar eller dold sjukdom.
Citera
2020-04-16, 14:06
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Citat Adam :
– På min gravsten ska det stå “Jag är tillbaka direkt efter reklamen”.
Hoppas att familjen anammar detta. Gillade Adam. Gick aldeles för tidigt. Hatar Conona.
https://www.hant.se/noje/adam-alsing-har-varit-gift-med-anette-i-over-30-ar-det-ar-en-fantastiskt-vacker-historia/
Håller med! Åtminstone för oss utomstående så är humor och lättsamhet vad som personifierade Adam.
Citera
2020-04-16, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Feel-Post
Anledningen till Adam Alsings död i covid-19

Är det klarlagt vad det handlade om?

Bakomliggande sjukdomar? Vilka i så fall?
Fetma? Högt blodtryck? Diabetes? Hjärt/kärl-sjukdom? Lungsjukdom? Annat?

Vilket liv levde Alsing rörande sprit och tobak?

Spelar det någon roll? Även helt friska människor som inte tillhör någon riskgrupp kan dö i covid-19
Citera
2020-04-16, 14:10
Medlem
Vedträs avatar
Ny bottennivå på Flashback. Som någon sorts "Hänt Extra" gamar inleds dödsrunan här med dissekering av hans sexliv.
Föreställer mig att folk i helvetet hanterar död på det här sättet.
Citera
2020-04-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
På min gravsten ska det stå “Jag är tillbaka direkt efter reklamen”.

Hade passat fint men undrar om man faktiskt får ha något roligt på sin sten. Minns inte att jag någonsin sett en humoristisk gravsten.
Citera
2020-04-16, 14:29
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
För några dagar sen dog ju en svensk infektionsläkare efter att insjuknat i coronaviruset. Hon var helt frisk innan dess.
Det rör väl sig bara om någon % av friska människor som drabbas hårt. I Italien t.ex är det 99% med underliggande sjukdomar som dör av viruset. 0.8% var friska. Hela 75% hade högt blodtryck. Diabetes och hjärtsjukdomar var vanligt. Det är ju inte omöjligt att Adam hade problem med hjärtat pga tidigare övervikt.
Citera
2020-04-16, 14:39
Medlem
Horby-kvinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Adam Alsing bodde just på Renstiernas gata, mitt ibland klustret av hela sex stycken 5G-sändare (som skrämmande nog kopplas till dödsfall kring Covid-19), precis som befolkningen i Wuhan, där 5G aktiverades, som första stad i Kina, i samband med Covid-19 utbrottet...

Skrämmande...
.
Det där har ingenting med vare sig coronaviruset eller Adam Alsing att göra.

Förföljelseidéer (vanföreställningar om förföljelse, förföljelsemani, paranoia, felaktiga och ogrundade föreställningar om...) kallas det du sysslar med. Respektera att Adam Alsing avlidit i sviterna av coronaviruset. Ett virus som från början överförts från djur till människa.

Adam Alsing RIP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in