2008-02-15, 09:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//Mod
Citera
2008-02-15, 10:24
Medlem
bruschens avatar
Någon mer än jag som reflekterat över att Adam är mycket lik Christer Glenning emellanåt?
Christer: http://bp3.blogger.com/_RpqewqQjoZQ/Rbyv7Y8cMrI/AAAAAAAAAJs/wdNDB1GfcmM/s1600-h/glenning.JPE

Adam: http://www.mixmegapol.se/commonfiles/files/23687.jpg
Citera
2008-02-15, 10:28
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Någon mer än jag som reflekterat över att Adam är mycket lik Christer Glenning emellanåt?
Christer: http://bp3.blogger.com/_RpqewqQjoZQ/Rbyv7Y8cMrI/AAAAAAAAAJs/wdNDB1GfcmM/s1600-h/glenning.JPE

Adam: http://www.mixmegapol.se/commonfiles/files/23687.jpg

Sant dock va glenning en hyvens kille.. inte som herr alsing
Senast redigerad av ugge_das_boot 2008-02-15 kl. 10:39.
Citera
2008-02-15, 10:59
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRUSSELUSKAN
Tydligen är det så att Adam har mailat privatmaterial från naturfotografen Herr Rimérs egna samlingar som kommit lite på vift.

Adam har alltså skickat vidare bilder där Fru Rimér konsumerade Herr Rimérs ejakulat. Nu har han själv fått sina mail vidarebefodrade som en lite bonus av hackergruppen: Taopardy & Jeopardy.... typ...

Originalinlägg minus länkar så ut som följer:

google har ju annars en sökmotor med utmärkt cachefunktion...
Citera
2008-02-15, 12:47
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//mod
Citera
2008-02-15, 12:50
Medlem
Mr Coffees avatar
På det glada 90-talet när Ylva Maria skötte nattprogrammen på TV1000 kommer jag ihåg att Adam var med någon gång och satt med nakna flickor. Han kanske är förmodligen bisexuell.
Citera
2008-02-15, 12:53
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
På det glada 90-talet när Ylva Maria skötte nattprogrammen på TV1000 kommer jag ihåg att Adam var med någon gång och satt med nakna flickor. Han kanske är förmodligen bisexuell.
Är man bi om man sitter med nakna flickor?
Citera
2008-02-15, 14:14
Medlem
.

"Xanax är ett kortverkande preparat som används för att behandla ångestsymtom som oro, rastlöshet och spänning. Medlet används även vid paniksjukdom samt vid ångesttillstånd i samband med depression.

Ämnet, som tillhör gruppen bensodiazepiner, verkar dämpande på det centrala nervsystemet och är narkotikaklassat.[1]Risk för tillvänjning föreligger."

"Modiodal är ett tämligen nytt narkotikaklassat läkemedel i Sverige för vakenhetsreglering, vars aktiva ämne är modafinil.

I Sverige skrivs preparatet ut till patienter som erhållit diagnosen narkolepsi eller idiopatisk hypersomni som annars är mycket svårbehandlade utan tunga läkemedel. "

"Ambien is a sedative, also called a hypnotic. It affects chemicals in your brain that may become unbalanced and cause sleep problems (insomnia).

Ambien is used to treat insomnia. This medication causes relaxation to help you fall asleep and stay asleep. "

Bara för att förtydliga!

För övrigt: Är det inte väldigt svårt att få hem läkemedel från utlandet (utan recept alltså)? Sist jag prövade fastnade det i tullen direkt. Inget händer dock utan dom förstör det bara. Pengarna fick man banne mig tillbaks från läkemedelssiten också
Citera
2008-02-15, 14:17
Medlem
brianmolkos avatar
Om han har tillstånd för de där pillren då?
Citera
2008-02-15, 14:22
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
En grym mening fick jag till!

Hans pillande på nakna flickor skulle alltså vara i motpol till hans pillande på den shortsbeklädda überbögen, hence bisexuell.

Tillstånd att privatimportera receptbelagda narkotikaklassade preparat? Ja i så fall är det helt lugnt.

ursäkta mig att jag inte vet, han kanske bara ville ha dem billigare, staten finansierar ju bara gratis mediciner till folk som sprider sin sjukdom medvetet vidare
Citera
2008-02-15, 14:40
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
ursäkta mig att jag inte vet, han kanske bara ville ha dem billigare, staten finansierar ju bara gratis mediciner till folk som sprider sin sjukdom medvetet vidare

Tror nog att han saknar recept ska du se. Men det är i vilket fall som helst olagligt, recept eller ej.
Citera
2008-02-15, 14:43
Medlem
chribsson2s avatar
I hate to burst your bubble, Men är ni medvetna om att hela mailkorrespondensen kan vara ett falsarium? Ni sitter här och resonerar som om detta skulle vara en absolut sanning. Lite korkat tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in