2020-04-15, 17:58
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Du svarade inte på frågan. Du argumenterar emot.. Vem är den starkaste mannen i huset då?

Jag sa inte att han klarade av att konfrontera Amilia bra, och vi pratar inte om intelligens, men han var inte rädd att ta ett snack med dem. Han stammade inte fram något mot Mergim. Folk lämnade t.o.m bordet för att det blev dålig stämning.
Du har uppenbarligen bara sett på avsnittet, kolla klippet i appen istället. Dom var bara barmhärtiga mot honom i avsnittet.
Höll på skratta ihjäl mig åt den ryggradslösa fjanten. Alex kunde ju inte ens argumentera ner en ost.
Skulle säga att precis alla män i huset är psykiskt starkare än vad Alex var, till och med Mergim och Lenny. Sami och Martin definitivt.
Har inte tid att mer utförligt stapla upp alla exempel på Alex tillkortakommanden, just nu.
Men gör det gärna om några timmar, om du vill?

Ser du bara på avsnitten, inte liven?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-15 kl. 18:05.
2020-04-15, 17:59
Medlem
Blaisens avatar
Amilia kan verkligen sänka ett rum! Trots att de gör sitt bästa för att roa sig - när de inte pjoltar med henne om att läs en bok, sjunga för henne, erbjuda henne legobitar - känns energin i rummet sååå tung! Lennie som hela tiden pratar med henne för att kolla av hur hon mår! Värdelöst uppdrag!
2020-04-15, 18:00
Medlem
Att de inte använder Amilia som target istället. Nej just det, det blir ingen utmaning då, dum jag är...
2020-04-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
De 3 vuxna nu är det 3 finalister?

Ja jag skulle kunna köpa det.
Hade sagt ”Aldrig i livet” för några veckor sen. Men ärligt talat, Lennie är en stor vuxenbebis, Frida har inte varit inne från dag 1 så hon förtjänar inte det, Jassa och Martin och Amilia prioriterar jag lägre än Mergim. Så ja, det kan jag faktiskt gå med på. Då får Mergim hamna på tredjeplats dock. Jullan tvåa och Sami vinnaren!
2020-04-15, 18:03
Medlem
Är det bara jag som väntar på ett raseriutbrott i barnkammaren?
2020-04-15, 18:05
Medlem
Älskar att Lennie totalt skiter i att Amilia ligger och surar, hade det varit inne i rosa sovrummet hade han gått fram 5 gånger och kollat om allt var okej.
2020-04-15, 18:06
Medlem
PyjamasXLs avatar
Sami lagar mat. det är väl första gången?
2020-04-15, 18:07
Medlem
z0raxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
BB har skrivit på flera ställen nu att de har en kontinuerlig konversation med Lennie om detta, och han har sagt att han kommer säger ifrån till Amilia när han känner sig obekväm/tycker hon går för långt. I get your point men detta är att ta det lite väl långt. Hade inte Lennie varit ok med hennes beteende hade hon blivit varnad.

Det viktigaste i detta är Lennie, som jag skrev. Men produktionen visar också att det inte blir någon påföljd och de har inte tagit in amilia och sagt åt henne. De visar gång på gång att amilia kan göra vilka övertramp hon vill.

Förra BB så hände liknande och killen som gjorde som Amilia fick lämna nästa morgon även fast tjejen som blev utsatt inte tyckte det var så farligt så gjorde produktionen så för att visa att det inte är okej att hålla på så i TV. Minsta de kan göra är att skicka in ett brev som läses högt där amilia varnas och alla ska tänka efter hur de beter sig, nyktra som onyktra.

Tänk om det sitter en väldigt påverkningsbar person som ser detta och inser att inget hände ingen säger något. Då är det väl fritt fram att göra så.
2020-04-15, 18:08
Medlem
Gallagherss avatar
Härligt gäng i köket. Bara Lennie som saknas.
2020-04-15, 18:08
Medlem
Honeyryders avatar
Känns som att Sami mår prima just nu. Utan Alex och allt paktande och bara få va<3
2020-04-15, 18:09
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Samtidigt så sa han i en bikt för några dagar sedan att hon är "helt fantastisk".

Jag tror han gillar henne som person samtidigt som han tycker hon är jobbig när hon är på honom.
Han tyckte hon var fantastiskt med lögndetektorn
2020-04-15, 18:10
Medlem
askungens avatar
Någon som vet vad mergim har haft i såsen?
Den är sur enligt julia o dom vräkte i ketchup...
Låter sådär gott men skulle gärna vilja provsmaka den!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in