Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyryder
Just den gången när Amilia blev räddad va tittarna framför kanske fyra andra, då blev jag chockad och va heeeelt säker att det var riggat. Just för jag hängde här innan och fick en bild av att alla hatade henne.
Efter det så kollade jag runt på alla andra sidor, och fick en annan bild. Många verkar ha röstat på henne just för att gå emot FB och Amilia-hatet.
Jag tror att det hade varit så mycket mer självklart för produktionen att ha riggat för Antys fördel istället för Amilias, för att locka fler tittare. De hade ju vunnit så mycket mer på det. De hade lätt kunnat behålla henne och skickat ut Lisa istället, utan problem. Varför skulle de inte göra det istället för att rigga för Amilia som folk avskyr ännu mer än Anty, och som inte alls har lika stor följarskara.
Anty hade dessutom en halv romans i huset som många tyckte var spännande.
Så i mina ögon är det totalt jävla orealistiskt att de skulle fuska för Amilias skull.
Jag skapar mig också perspektiv innan jag tar ställning om något.
Jag tror fortfarande att Amilia bjussar ändå på bättre tv därför vill dom ha kvar henne. Men hörde ju bara från kontroll rummet hur mkt dom satt o gapskratta åt henne när hon gick spökrundan.
Om du nu bortser vad folk skriver här om amilia så kan du gärna då förklara hur det kommer sig att toppkommentaren på BBs instagram På några timmar hade fått över 800likes om att folk ville att amilia ska va näst ut.
Det ena behöver inte utesluta de andra bara för att dom inte ”rädda” anty så kan man inte rädd amilia eller vadå? Jag tror 100000% att just den omröstningen var riggad. Men att folk nu går till överdrift med att dom fuskar/riggar varenda skit med henne är rent skitsnack.