2020-04-15, 16:45
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Amilia tog klart och tydligt och tryckte upp sedlarna mot glaset vilket man såg under tävlingen. Tror BB också såg det och de vågar inte utnämna henne som vinnare för då hade tredje världskriget börjat.

Nu frågade jag inte om hon själv gjorde något fel i tävlingen, det kan ju inte BB ha förutspått. Jag pratar om de här inne som, helt säkert, visste att tävlingen var riggad för hennes fördel!
2020-04-15, 16:47
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem skulle kunna veta det?

Om de nu hade varit beredda på att fuska i tävlingar för att ge henne en immunitet, tävlingar som filmas och sänds live, varför skulle de inte vara beredda på att ge henne vinsten då? Varför skulle de ens rigga från början om hon inte sen vinner?
2020-04-15, 16:47
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Det är just därför Frida vann... Produktionen ska visa att Amelia inte står under deras beskydd. Dock kommer de se till att hon inte kommer hänga löst, sååå uppenbart.

Eller så vann bara Frida helt enkelt.
2020-04-15, 16:48
Medlem
Miraquellas avatar
Stackars Frida... tortyr att va isolerad med jubelidiotparet...
2020-04-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hahaha, ok!
Som han konfronterade Amilia då, dumjäveln babblande om att han skulle göra det men satt bara och stirrade på rummet istället.
Och wow vilken jätte konfrontation han stammmmmmade fram mot Mergin vid matbordet.
Alex var bara en korkad pygmée som enbart snackade en jävla massa skit.
Du svarade inte på frågan. Du argumenterar emot.. Vem är den starkaste mannen i huset då?

Jag sa inte att han klarade av att konfrontera Amilia bra, och vi pratar inte om intelligens, men han var inte rädd att ta ett snack med dem. Han stammade inte fram något mot Mergim. Folk lämnade t.o.m bordet för att det blev dålig stämning.
2020-04-15, 16:49
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Eller så vann bara Frida helt enkelt.

Exakt... Löjligt att tro att allt är riggat till Amelias fördel.
2020-04-15, 16:51
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Om de nu hade varit beredda på att fuska i tävlingar för att ge henne en immunitet, tävlingar som filmas och sänds live, varför skulle de inte vara beredda på att ge henne vinsten då? Varför skulle de ens rigga från början om hon inte sen vinner?
Var det svar på min fråga? Isf fattar jag ingenting.
Frida gör sig bra som barn.
2020-04-15, 16:51
Medlem
Det är väldigt tydligt att lennie inte tycker om amilia egentligen och undviker henne så mycket som möjligt.
Därför vill jag rösta in henne i barnrummet så att lennie trycks in mot väggen utan flyktvägar, endast då tror jag man kommer få se ett utbrott gentemot amilia från honom. Och i och med att amilia och mergim tävlar om lennies uppmärksamhet så kommer förhoppningsvis mergim reagera med svartsjuka.
2020-04-15, 16:52
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Stackars Frida... tortyr att va isolerad med jubelidiotparet...

Och vuxenbebisen samt smygfjollan Lennie.
2020-04-15, 16:53
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Topp nu:
Sami
Julia
Frida
Håller absolut med på denna trio +
2020-04-15, 16:56
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Var det svar på min fråga? Isf fattar jag ingenting.
Frida gör sig bra som barn.

Då missförstod jag din fråga

Du menade hur man kunde veta, för jag skrev att vissa visste att det var riggat?
Var de det du menade då skrev jag visste med stora bokstäver just för att poängtera det absurda i att vara så säker på att det var riggat när det slutar med att hon inte ens vann.
2020-04-15, 16:57
Medlem
Citat:

Jag tror att hon oftast sätts i dom ”lagen” där hon har mest chans att vinna. Jag tror även att produktionen har jävligt roligt åt hennes monologer och ”hej o välkomna” till kamerorna. Dom anser att hon gör bra tv förmodligen därför vilk dom ha kvar henne så gott de går. Jag tror inte dom riggar varenda grej men att säga att hon vann tittar omröstningen där VI tittare skulle röstat henne immun måste ju vara dummare än tåget. Med facit o hand så ser vi ju Att när det är öppna omröstningar om att hon ska få straff så blir alltid hon vald. Men vi ska fortfarande ha röstat kvar henne? Noo waay

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in