Citat:
Ursprungligen postat av
Charade1
Jag tror att hon oftast sätts i dom ”lagen” där hon har mest chans att vinna. Jag tror även att produktionen har jävligt roligt åt hennes monologer och ”hej o välkomna” till kamerorna. Dom anser att hon gör bra tv förmodligen därför vilk dom ha kvar henne så gott de går. Jag tror inte dom riggar varenda grej men att säga att hon vann tittar omröstningen där VI tittare skulle röstat henne immun måste ju vara dummare än tåget. Med facit o hand så ser vi ju Att när det är öppna omröstningar om att hon ska få straff så blir alltid hon vald. Men vi ska fortfarande ha röstat kvar henne? Noo waay
Just den gången när Amilia blev räddad va tittarna framför kanske fyra andra, då blev jag chockad och va heeeelt säker att det var riggat. Just för jag hängde här innan och fick en bild av att alla hatade henne.
Efter det så kollade jag runt på alla andra sidor, och fick en annan bild. Många verkar ha röstat på henne just för att gå emot FB och Amilia-hatet.
Jag tror att det hade varit så mycket mer självklart för produktionen att ha riggat för Antys fördel istället för Amilias, för att locka fler tittare. De hade ju vunnit så mycket mer på det. De hade lätt kunnat behålla henne och skickat ut Lisa istället, utan problem. Varför skulle de inte göra det istället för att rigga för Amilia som folk avskyr ännu mer än Anty, och som inte alls har lika stor följarskara.
Anty hade dessutom en halv romans i huset som många tyckte var spännande.
Så i mina ögon är det totalt jävla orealistiskt att de skulle fuska för Amilias skull.