2020-04-15, 16:58
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
Det är väldigt tydligt att lennie inte tycker om amilia egentligen och undviker henne så mycket som möjligt.
Därför vill jag rösta in henne i barnrummet så att lennie trycks in mot väggen utan flyktvägar, endast då tror jag man kommer få se ett utbrott gentemot amilia från honom. Och i och med att amilia och mergim tävlar om lennies uppmärksamhet så kommer förhoppningsvis mergim reagera med svartsjuka.

Samtidigt så sa han i en bikt för några dagar sedan att hon är "helt fantastisk".

Jag tror han gillar henne som person samtidigt som han tycker hon är jobbig när hon är på honom.
2020-04-15, 16:59
Medlem
Pga autonomineringar kommer nog fler att hänga löst denna vecka och jag tror man ska rösta kvar.. I så fall kommer Martin nog åka.
2020-04-15, 17:03
Medlem
Skicka in brevhelvetet direkt nu big brother, amilia och utegångsförbud hade majoritet hela vägen ut!!!
2020-04-15, 17:05
Medlem
Gallagherss avatar
Fattig vecka. De kunde ju kört fångar/fångvaktare isåfall. Händer ju absolut nada i huset.

In med brevet bara.
2020-04-15, 17:06
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jag tror att hon oftast sätts i dom ”lagen” där hon har mest chans att vinna. Jag tror även att produktionen har jävligt roligt åt hennes monologer och ”hej o välkomna” till kamerorna. Dom anser att hon gör bra tv förmodligen därför vilk dom ha kvar henne så gott de går. Jag tror inte dom riggar varenda grej men att säga att hon vann tittar omröstningen där VI tittare skulle röstat henne immun måste ju vara dummare än tåget. Med facit o hand så ser vi ju Att när det är öppna omröstningar om att hon ska få straff så blir alltid hon vald. Men vi ska fortfarande ha röstat kvar henne? Noo waay

Just den gången när Amilia blev räddad va tittarna framför kanske fyra andra, då blev jag chockad och va heeeelt säker att det var riggat. Just för jag hängde här innan och fick en bild av att alla hatade henne.

Efter det så kollade jag runt på alla andra sidor, och fick en annan bild. Många verkar ha röstat på henne just för att gå emot FB och Amilia-hatet.

Jag tror att det hade varit så mycket mer självklart för produktionen att ha riggat för Antys fördel istället för Amilias, för att locka fler tittare. De hade ju vunnit så mycket mer på det. De hade lätt kunnat behålla henne och skickat ut Lisa istället, utan problem. Varför skulle de inte göra det istället för att rigga för Amilia som folk avskyr ännu mer än Anty, och som inte alls har lika stor följarskara.

Anty hade dessutom en halv romans i huset som många tyckte var spännande.

Så i mina ögon är det totalt jävla orealistiskt att de skulle fuska för Amilias skull.
2020-04-15, 17:09
Medlem
Miraquellas avatar
Jassa och Martin paktar igen. Heeeelt sinnesslöa.
2020-04-15, 17:10
Medlem
Gallagherss avatar
Vill inte Amilia in dit då? Hennes gosegris Lennie är ju där.
2020-04-15, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Längtar!!!!😍😍😍🤣🤣🤣🤣
Jag med, tycker frida förtjänar att bli vuxen, hon vann fan två tävlingar idag!!!
2020-04-15, 17:11
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Jassa och Martin paktar igen. Heeeelt sinnesslöa.

Hur får du det som sades till pakta?
2020-04-15, 17:12
Medlem
Missade totalt, vad var det Amilia inte hade tvättat på över 10 veckor?
2020-04-15, 17:13
Medlem
Gallagherss avatar
Brevdags!
2020-04-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Missade totalt, vad var det Amilia inte hade tvättat på över 10 veckor?

Hennes sminkborstar.

Jag tvättar mina en gång i veckan. Ibland blir det varannan vecka.
2,5 månad är ju vidrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in