Citat:
Ursprungligen postat av
Neroe
Du måste ju vara dum i huvudet som inte förstår vad FHM menar med det.
Om du tycker att FHM har en bra ståndpunkt och agerar förnuftigt så förstår jag den idioti ditt inlägg fullkomligt dryper av, men jag förmodar att det inte är lätt att vara utvecklingsstörd och försöka tänka själv. I synnerhet när det kommer till vad som är rimligt i förhållande till vad som behövs göras när det handlar om ett problem av den dignitet som Corona är.
Du kan alltid trösta dig med att göra handhjärtan och lita på att staten tar hand om dig om det skulle knipa, jag räknar inte med att en person som du kommer att förstå något annat än den verklighet som MSM målar upp åt dig.
Men kanske kommer det en dag när du faktiskt vågar ifrågasätta något som enligt MSM är en norm och föreskrift för hur du ska leva osv, först då kanske det vaknar en känsla hos dig som säger att något är fel hur mycket än någon säger i din lilla vänsterbubbla.
Fram tills den dagen tycker jag att du ska hålla käften och sluta förpesta andras tillvaro med din försjukligade verklighetsuppfattning och genast logga ut från ditt konto för att aldrig mer logga in igen! Din meningslösa existens tillför inte mig ett endaste dugg utan den enbart förpestar din omgivnings tillvaro till den grad att jag inte skulle bli förvånad om någon slog ihjäl dig pga din blotta uppsyn.
Fattar du min inställning till ditt fullkomligt värdelösa inlägg?!