Det äcklar mig att Lennie är en tittarfavorit. För mig personligen är han urtypen av en mesig svensk karl som inte är manlig eller vuxen överhuvudtaget. Han är en mjäkig fjant som inte klarar av att markera, dra gränser, säga nej eller bete sig moget. Utöver det uppräknade är han dessutom inte särskilt smart, snarare ganska blåst.
Det är osmakligt att se honom gulla och kramas med den sexuellt vilsne 21-årige Mergim. Det är tragikomiskt att se honom med frisyren han tror är ball, cool och ungdomlig och på måndagarnas direktsändningar i sina genomtrasiga svarta jeans med löjligt stora hål här och där. Lennie framstår som en gammal gubbe som krampaktigt försöker klamra sig kvar i ungdomens ljuva värld. Det blir så otroligt patetiskt, fel och påklistrat!
Lennie är inte en värdig vinnare av BB 2020. Han är en fegis, en följsam pleaser och en ful gubbe.
Håller med dig om allt. Enda jag uppskattar med Lennie är att han inte är en elak jävel. Resten är inget att hänga i granen.
Nu kan man rösta i appen om vem som ska in i lilla BB och leka barn!!!
De som röstar i appen nu är så jävla lama!! Det är INTE Amilia som ska bli barn! Hon kan bli det om Lennie blir vuxen! Vill hellre att Mergim blir barn så Amilia får plågas av att han och Lennie får varandra