2020-04-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Börjar faktiskt gilla honom mer och mer. I början var han hatobjekt nummer ett men han har växt i mina ögon.
Mina med. Det har alla i rosa gjort. Tycker det är tråkigt med allt prat om pakt i gula.
2020-04-10, 18:39
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gella
Hur fan kan folk överväga att gå över till att ha Tråk-Lennie till favorit över Sami? Lennie är antingen en inbunden skugga eller helt hyper och hoppar runt som en guttaperka (vad det nu är), detta tillsammans med en mental ålder på 12 år...

Den här pakt och taktikhysterin som nu råder bland precis alla gör att Lennies i den aspekten obrydda förhållning vinner mark hos många, även mig..

Rent otroligt vad många har ändrat stil nu på bara några dagar, och även Sami....
2020-04-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Är väl bra kan han börja om och få behålla de pengar han kommer att tjäna i framtiden.
Han har ju för sjutton fått SKULDSANERING så han blir ju SKULDFRI om några år ändå ! Det är inte alla förunnat att slippa sina skulder, så nej varför skulle han få miljonen ? Visserligen unnar jag egentligen ingen vinsten för jag tycker att de är osympatiska hela bunten . Hade inte Frida sagt i en intervju att hon har sex med sina vänner så kanske jag hade tyckt att hon var trevligast men det drar ner henne för min del .
2020-04-10, 18:44
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Då ljuger han i en intervju, Aftonbladet. Men troligast är att du gissar utan att veta.

Sedan 2013 jobbar Sami Jakobsson som lastbilschaufför och försöker tjäna ihop pengar för att betala av sina skulder. Om han vinner ”Big brother” kommer stor del av miljonen gå raka vägen till Kronofogden.

Källkritik min kära. Intervjun är från 2017. Mycket kan hända på några år.

För övrigt är det bara hens ensak vad en eventuell BB-vinnare gör med sin miljon.

Jag stöttar Sami i alla lägen. Han må vara lönnfet, fisa och rapa. Han är den enda som inte konstant tänker på sina sociala medier och hur många följare han ska få efter detta. Han vädjar inte heller till stora instagramkonton att rösta på honom(som Amilia gjorde). Sami är den enda som känns äkta och som aldrig själv sökt andra för att pakta med. Han är den ende som hittar på och får med sig de andra på att vara kreativa och hitta på kul grejer.

Om han kan få bli skuldfri och få en nystart så är han värd det, ta mig fan!
2020-04-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Mina med. Det har alla i rosa gjort. Tycker det är tråkigt med allt prat om pakt i gula.
Precis. Där ser man vad lite (extremt mycket) skitsnack kan göra.

Snälla Alex! Rappa inte och sjung inte. Gör helst ingenting med din mun utan håll den stängd. Och ÄT absolut ingenting mer!!
2020-04-10, 18:46
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
80% av alla homofober är latenta homisar..... finns en hel del här
Speciellt ni som stör er på kvinnliga former men blundar för lönnfeta lillgubbar i huset
Nyss utsläppt från psyket med fickan full av piller eller vad är det för fel på dig?
2020-04-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Han har ju för sjutton fått SKULDSANERING så han blir ju SKULDFRI om några år ändå ! Det är inte alla förunnat att slippa sina skulder, så nej varför skulle han få miljonen ? Visserligen unnar jag egentligen ingen vinsten för jag tycker att de är osympatiska hela bunten . Hade inte Frida sagt i en intervju att hon har sex med sina vänner så kanske jag hade tyckt att hon var trevligast men det drar ner henne för min del .

Jag gillade inte Mergim i början men han har utvecklats och vuxit i mina ögon.

Mergim min favorit
Därefter Lennie och Amelia 🥳🐣
2020-04-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis. Där ser man vad lite (extremt mycket) skitsnack kan göra.

Snälla Alex! Rappa inte och sjung inte. Gör helst ingenting med din mun utan håll den stängd. Och ÄT absolut ingenting mer!!
För några dagar sedan högg dom varandra i ryggen (Julia och Jassa). Nu bästa vänner. Så tydligt hur falskt det är. Dom rosa har ju hållt sig till varandra hela tiden trots att dom bråkar ibland.
2020-04-10, 18:50
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Jag har inga skulder

Vinner Sami försvinner pengarna direkt till kronofogden. Förstår att det finns en del som kommenterar här, att ni sitter i samma båt. Losers
Nja, själv vann jag 62 373 kr på V 75 idag.
Sami är kung i huset, oavsett vad du tycker om honom.😀
Medlem
icons avatar
Fest ca 19 enligt schemat. Kanske blir runt 20-snåret då kanske? Beroende på om de ska ordna med middag ett par timmar först?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jag gillade inte Mergim i början men han har utvecklats och vuxit i mina ögon.

Mergim min favorit
Därefter Lennie och Amelia 🥳🐣
Vilken skräll att du gillar någon som svär på sin mamma men ändå ljuger, heja du på fjollan som måste fråga om höna är en fågel
2020-04-10, 18:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Samma här. Han känns lite mer genuin, på gott och ont, än många andra därinne.

ja och han står ju för att han betett sig illa också men kämpar för att hålla sig lugn.Han gick ju undan imorse till skillnad från Alex som ganska odiplomatiskt öppnade till diskussion mitt under bästa frukost stund. Osmakligt! Antagligen för att han ville provocera fram ett vredesutbrott hos Mergim för att han ska framstå som boven i dramat. Lågt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in