Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Verkligen hjärtskärande, han är rädd nu när dåren är släppt och det kan jag förstå.
Han vill även få hjälp att sprida denna hemska berättelse (IG-storyn) och uppmanar till att läsa FU.
Måste säga att jag är riktigt upprörd och ledsen för hela familjen W*rsströms och andra anhörigas skull och önskar att det fanns något jag kunde göra för att hjälpa.
Fy fan för detta fall
Den sluge jäveln STEFAN DAVIDSSON har gäckat och lurat hela sin omgivning och rättssystemet. Och HANNA DAVIDSSON är inblandad, det finns liksom ingen annan förklaring till hennes agerande.
Skiter faktiskt i att maska deras namn då jag hoppas att alla får ta del av deras smutsiga beteende
Det är helt chockeranade!
Jag tyckte att bevisningen var tunn, men till en indiciekedja kändes det väldigt mycket starkare.
Det känns ju som friande i TR och då anser nog åklagaren att det inte är meningsfullt att riva det hela vidare om inte det kommer fram mer bevis?
Nu kommer det att finnas många som känner starkt obehag för att inte säga rädsla.
Fruktansvärt för familjen!!!!
Sämsta tänkbara utgångsläge.
Nu ska jag inte säga något egentligen, men gör det ändå.
Jag tyckte att domaren verkade lätt irriterad å åklagarna, suckade och lät irriterad när de ville visa på diskrepanser mellan vad som sagts i förhör och vad som sades i rättegången.
Denne man är livsfarlig och nu får han säkert en känsla av storhetsvansinne. Han har lyckats komma undan med allt, t o m mord!!!!