2020-04-15, 08:54
Medlem
Jag tycker det var väldigt konstigt av Jacob och Elina att komma till träffen som ett par. Om det hade varit äkta känslor hade de ju legat lågt med det där och kanske inte berättat det för de andra, serien var ju avslutad? Nä, känns som om det handlar om något annat. För Jacobs del säkert att ”ge igen” på något sätt. För Elinas del har jag ingen aning. Antagligen för att ge en känga till hela programserien som i hennes fall inte ledde någon vart? Hon var nog besviken. Men jag förstår mig inte på henne. Om hon nu var så ledsen att såra Albin och grät där och då - varför ett helt okänsligt agerande på återträffen? Jag tror egentligen att hon är extremt känslig och har svårt att hantera starka känslor, och gör det genom att spela hård. På något sätt var hon säkert besviken på Albin också och tänkte att det därför var okej att bete sig sådär (öppet gå ut med att hon dejtade Jacob) på återträffen. Kan inte komma på någon annan förklaring...
Citera
2020-04-15, 09:04
Medlem
cumberis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingsOfGleon
Det stora problemet med Maxines utseende är att hon har alldeles för mörk och för mycket foundation - vilket gör att hennes ansiktsdrag blir skarpa och maskulina. Hade hon inte sminkat sig så förbannat är jag rätt säker på att hon hade varit supergullig.

Ja, precis. För mkt foundation som drar en aning mot det orangea hållet. Någon ljusare, lättare och i en annan nyans ("svalare") skulle se mycket bättre ut. Hon ser ju helt ok ut i grunden, behöver inte så mycket smink.
Citera
2020-04-15, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Elahe är för snygg för Jakob men ligger nära utseendemässigt med Elina. De är bägge 3 or på en tiogradig skala.

Elahe är duktig att göra sitt bästa med sitt utseende. Håret är det bästa hos henne och det har hon låtit växa. Med kort hår och utan lösögonfransar, silicon tuttar och tatuerade ögonbryn skulle hon se ut som en liten kille. Hennes tuttar är dock alldeles för stora för hennes lilla, magra kropp, det blir inte speciellt snygga kroppsproportioner. Elahe är ingen skönhet i Iran, utan vanlig som Jakob här.

Elina skulle kunna vara en riktig skönhet om hon hade gjort lika lyckade val för sitt utseende. Med rätt smink, rätt frisyr och bättre kläder skulle hon kunna vara hur snygg som helst. Tyvärr förstör hon sitt yttre med hemska kläder, hår och smink.
Citera
2020-04-15, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Finns säkert smala tjejer med naturligt stora bröst, kanske inte så vanligt men.

Det finns helt klart. Är inte supervanligt. Iranskor är nog överrepresenterade där till och med men Elahe är inte naturlig nånstans. Det syns lång väg att det inte är äkta vara.
Citera
2020-04-15, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Tjejer gillar inte så mesiga killar.

Albin var inte mesig. Han brydde sig inte. Tror nog han är extremt mycket säkrare i sig själv än vad t ex du är...
Citera
2020-04-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jag tycker det var väldigt konstigt av Jacob och Elina att komma till träffen som ett par. Om det hade varit äkta känslor hade de ju legat lågt med det där och kanske inte berättat det för de andra, serien var ju avslutad? Nä, känns som om det handlar om något annat. För Jacobs del säkert att ”ge igen” på något sätt. För Elinas del har jag ingen aning. Antagligen för att ge en känga till hela programserien som i hennes fall inte ledde någon vart? Hon var nog besviken. Men jag förstår mig inte på henne. Om hon nu var så ledsen att såra Albin och grät där och då - varför ett helt okänsligt agerande på återträffen? Jag tror egentligen att hon är extremt känslig och har svårt att hantera starka känslor, och gör det genom att spela hård. På något sätt var hon säkert besviken på Albin också och tänkte att det därför var okej att bete sig sådär (öppet gå ut med att hon dejtade Jacob) på återträffen. Kan inte komma på någon annan förklaring...

Jag tror det beror på att Albin försvunnit ur Elinas tankevärld. När hon levde med honom beaktade hon honom till viss del men när de gjorde slut blev han ett vakuum. Så skulle tro att hon inte beaktat honom över huvud taget på återträffen utan bara kört på med vad hon kände för stunden.
Citera
2020-04-15, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Albin var inte mesig. Han brydde sig inte. Tror nog han är extremt mycket säkrare i sig själv än vad t ex du är...

Tvivlar starkt på det. Typisk svensk dörrmatta, därför så många svenska tjejer blir ihop med utländska killar. Sådant självutplånande beteende Albin har är standard hos många svenska killar.

Ofta är den här typen bitter på insidan istället. Han såg ju inte glad ut först när Jakon och Elina kom in.
Senast redigerad av Christianbadass 2020-04-15 kl. 09:37.
Citera
2020-04-15, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Ni som är bestämda av er. Hur känner ni för det faktum att ni tvingar er partner, era vänner osv att göra saker som de inte vill göra? Hur slappnar man av och har kul om man vet att de andra egentligen inte ville? Har ni lägre empati?

Handlar främst om att människor mår bäst om de är sig själva. Du behöver inte tvinga andra att göra någonting. Bara stå för vad man tycker och tänker.

Och jag gillar verkligen inte att umgås med personer som Albin som ger ett intryck att ha långt till sina alla känslor och spelar en snäll roll för att bli omtyckt. Det ger ett oärligt intryck imo. Ingen kan vara så mesig utan han väljer att hålla borta alla former av ilska och förringa dessa känslor. Vem är han och vad tycker han egentligen?

Väntar som sagt på att han ska få nog och börja vara sig själv i alla avseenden.
Senast redigerad av Mafia 2020-04-15 kl. 09:39.
Citera
2020-04-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av-Rasen-Blatte
Men seriöst. Jag kan inte för fem öre tänka mig att Elinas känslor för Jacob är äkta.

Finns det ngn som tror deras "relation"? Jacob ville hämnas och Elina???
Citera
2020-04-15, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Jag tror det beror på att Albin försvunnit ur Elinas tankevärld. När hon levde med honom beaktade hon honom till viss del men när de gjorde slut blev han ett vakuum. Så skulle tro att hon inte beaktat honom över huvud taget på återträffen utan bara kört på med vad hon kände för stunden.
Blir ledsen över beteendet hos Elina, Jacob och Elahe..
Elahe anklagar Elina o Jacob för att bara vilja bli kända, att vara kändiskåta, de inte är äkta.
Hur äkta är Elahe? Hennes syfte med att hitta en make med mycket pengar och status... som kysser marken hon går på, med sin sönderopererade kropp. Nej, bara nej

Elina och Jacob borde inte försökt skoja om att de blivit ett par och sen plötsligt känt att de ville vara ett par...
OM de har känslor för varandra, kunde de legat lågt med det, av respekt för de andra, främst Albin.
Citera
2020-04-15, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Handlar främst om att människor mår bäst om de är sig själva. Du behöver inte tvinga andra att göra någonting. Bara stå för vad man tycker och tänker.

Och jag gillar verkligen inte att umgås med personer som Albin som ger ett intryck att ha långt till sina alla känslor och spelar en snäll roll för att bli omtyckt. Det ger ett oärligt intryck imo. Ingen kan vara så mesig utan han väljer att hålla borta alla former av ilska och förringa dessa känslor. Vem är han och vad tycker han egentligen?

Väntar som sagt på att han ska få nog och börja vara sig själv i alla avseenden.

Det som får mig att tro att Albin inte bara spelar snäll är att han tydligen haft en lugnande inverkan på sin omgivning sen dagis-tiden.
Citera
2020-04-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Blir ledsen över beteendet hos Elina, Jacob och Elahe..
Elahe anklagar Elina o Jacob för att bara vilja bli kända, att vara kändiskåta, de inte är äkta.
Hur äkta är Elahe? Hennes syfte med att hitta en make med mycket pengar och status... som kysser marken hon går på, med sin sönderopererade kropp. Nej, bara nej

Elina och Jacob borde inte försökt skoja om att de blivit ett par och sen plötsligt känt att de ville vara ett par...
OM de har känslor för varandra, kunde de legat lågt med det, av respekt för de andra, främst Albin.

Jag tror inte Albin hade några jättedjupa känslor för Elina heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in