2020-04-14, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har du inte sett serien? Det sa hon ju typ första avsnittet.

Ja och det hade man sett utan att hon berättat det. Själv tycker jag det är groteska bollar.

https://www.instagram.com/p/B7CDPMuF7TB/
Citera
2020-04-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Ja och det hade man sett utan att hon berättat det. Själv tycker jag det är groteska bollar.

https://www.instagram.com/p/B7CDPMuF7TB/

Finns säkert smala tjejer med naturligt stora bröst, kanske inte så vanligt men.
Senast redigerad av Slacker- 2020-04-14 kl. 23:55.
Citera
2020-04-14, 23:56
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Ja det är tyvärr inte helt attraktivt, det finns en gräns för hur snäll man ska vara. Sen är han obarmhärtigt flexibel och det lite svårt för mig att förstå då jag själv är bestämd och anpassar mig inte gärna till andra, kan visa vad jag tycker även om det går emot "gruppen". Men skulle han vara vara mer självsäker så skulle han bli en bra pojkvän 😉
Albin är mer självsäker än 98% av befolkningen. Han är inte "snäll", han är vettig och han skapar inte drama. Han behöver inte drama. Han behöver inte hävda sig själv. Han vet vem han är och hur han fungerar. Det är otroligt sexigt.
Citera
2020-04-15, 00:00
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Albin är mer självsäker än 98% av befolkningen. Han är inte "snäll", han är vettig och han skapar inte drama. Han behöver inte drama. Han behöver inte hävda sig själv. Han vet vem han är och hur han fungerar. Det är otroligt sexigt.

Han är så fri från prestige så det är makabert.
Sådana människor växer inte på trän.

Det enda som jag inte är helt säker på, är om han inser hur underbar han är?

Hoppas han verkligen inser det efter lovorden han får i sociala medier.
Hoppas han tar det till sig.
Citera
2020-04-15, 00:06
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jag tror inte han behöver läsa på sociala medier för att stärka hans självförtroende

Jo, eftersom han fastnade för botten-nappet Elina, behövs hans självförtroende stärkas, han måste inse att han kan få något myyyyyycket bättre.
Citera
2020-04-15, 00:11
Medlem
Citat:

Helt sant! En fantastisk personlighet. Han satt lugnt kvar i båten när Elina försökte med allt för att få honom ur balans. Den som får dela sitt liv med Albin blir en lyckans ost.
Citera
2020-04-15, 00:14
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Hur vet du att det är silikon?

Haha, förmodligen p.g.a. erfarenheter av naturliga kvinnobröst och att han inte är porrskadad. Jag har absolut inget emot skönhetsoperationer generellt och det ska förstås stå alla fritt att själv bestämma över vad man vill göra med sin kropp.

Precis som det står mig fritt att tycka att Elahe ser helt jävla vanskapt ut. Oproportionella bröst som dessutom har onaturlig form, söndermejslad och stel fejja. Fy fan vad hon kommer ångra ingreppen om 15-20 år. På något sätt kan jag förstå att tjejer med hennes härkomst vill korrigera vissa utmärkande drag men det går ju ffs att fortfarande eftersträva ett naturligt utseende. Elahes syrra tyckte jag däremot såg naturligt söt ut. Jag har en kollega av utomnordiskt ursprung som gjort några ingrepp, bl.a. snoken & brösten. Hon ser fortfarande naturlig och proportionerlig ut men är i.o.f.s. helt genuin och äkta på insidan från början också. Rätt korkad i.o.f.s. men fortfarande förbannat trevlig och med en rätt mysig personlighet.

Kalla mig fördomsfull men hur ska man kunna uppfatta en person som är så uppenbart fejk till det yttre som något annat än lika fejk på insidan?

/#LOUDmouth#
Citera
2020-04-15, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Haha, förmodligen p.g.a. erfarenheter av naturliga kvinnobröst och att han inte är porrskadad. Jag har absolut inget emot skönhetsoperationer generellt och det ska förstås stå alla fritt att själv bestämma över vad man vill göra med sin kropp.

Precis som det står mig fritt att tycka att Elahe ser helt jävla vanskapt ut. Oproportionella bröst som dessutom har onaturlig form, söndermejslad och stel fejja. Fy fan vad hon kommer ångra ingreppen om 15-20 år. På något sätt kan jag förstå att tjejer med hennes härkomst vill korrigera vissa utmärkande drag men det går ju ffs att fortfarande eftersträva ett naturligt utseende. Elahes syrra tyckte jag däremot såg naturligt söt ut. Jag har en kollega av utomnordiskt ursprung som gjort några ingrepp, bl.a. snoken & brösten. Hon ser fortfarande naturlig och proportionerlig ut men är i.o.f.s. helt genuin och äkta på insidan från början också. Rätt korkad i.o.f.s. men fortfarande förbannat trevlig och med en rätt mysig personlighet.

Kalla mig fördomsfull men hur ska man kunna uppfatta en person som är så uppenbart fejk till det yttre som något annat än lika fejk på insidan?

/#LOUDmouth#

Systerns läppar var dock en gigantisk anknäbb deluxe.
Citera
2020-04-15, 00:19
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Eller hur. Det var det minst oväntade.

Men att den välkammade stureplans-bratsen Jacob fann något i i WT-Elina var så sjukt oväntat.
Jag ser fram emot fortsättningen när Jacob klädd i kostym och fluga, tar med sig Elina klädd i låtsas -prinsesskjol, ihop med tränings-BH, rosa hår och fullklottrad med tatueringar, som representation på sina sammankomster med överklassen.

Men jag önskar det omaka paret allt gott.

Det är ju helt fantastiskt att få sina fördomar grusade.

Och tänk Jacobs mammas min när hon fick reda på att sonen inlett relation med programseriens WT/Boarderline-psyko!

En reflektion kring Elina dock och det är att hon inte verkar bita tillbaka alls när någon på riktigt nyper till henne. Hon höll käften där i soffan när Elahe gick på. Jag tror att Elina vill vara det där eldklotet eller draken som hon pratat om otaliga gånger, men i själva verket är hon jättesvag. Hon törs bara slåss mot de som inte slår tillbaka.
Citera
2020-04-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Hon ser väldigt mycket bättre ut än honom. Verkar vara mest kvinnor som ogillar henne. Tror det har med avunddjuka att göra. Jä

Inget fel med Jacons utseende.

Elahe har ett hästhuvud och är sönderopererad. Men men smaken är som baken.
Citera
2020-04-15, 00:22
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Systerns läppar var dock en gigantisk anknäbb deluxe.

Så var det kanske men hon måste sett hyfsat naturlig ut i övrigt eftersom jag uppenbarligen valt att komma ihåg henne som visuellt naturlig.

Men nu blev jag fan osäker och måste kolla igen

EDIT: tänk vad minnet kan svika en. Hon såg inte alls ut som jag kom ihåg det. Dock fortfarande mycket snyggare i mina ögon. Dessutom inser jag nu i efterhand vad i Maxine's utseende jag inte riktigt "fattar". Hon ser ju lite transig ut. Alldeles oavsett utseende är ju Maxine fortfarande den i särklass vettigaste kvinnliga deltagaren på länge.

/#LOUDmouth#
Senast redigerad av #LOUDmouth# 2020-04-15 kl. 00:36.
Citera
2020-04-15, 00:23
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Hur vet du att det är silikon?

😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto