Citat:
Ursprungligen postat av
Slacker-
Hur vet du att det är silikon?
Haha, förmodligen p.g.a. erfarenheter av naturliga kvinnobröst och att han inte är porrskadad. Jag har absolut inget emot skönhetsoperationer generellt och det ska förstås stå alla fritt att själv bestämma över vad man vill göra med sin kropp.
Precis som det står mig fritt att tycka att Elahe ser helt jävla vanskapt ut. Oproportionella bröst som dessutom har onaturlig form, söndermejslad och stel fejja. Fy fan vad hon kommer ångra ingreppen om 15-20 år. På något sätt kan jag förstå att tjejer med hennes härkomst vill korrigera vissa utmärkande drag men det går ju ffs att fortfarande eftersträva ett naturligt utseende. Elahes syrra tyckte jag däremot såg naturligt söt ut. Jag har en kollega av utomnordiskt ursprung som gjort några ingrepp, bl.a. snoken & brösten. Hon ser fortfarande naturlig och proportionerlig ut men är i.o.f.s. helt genuin och äkta på insidan från början också. Rätt korkad i.o.f.s. men fortfarande förbannat trevlig och med en rätt mysig personlighet.
Kalla mig fördomsfull men hur ska man kunna uppfatta en person som är så uppenbart fejk till det yttre som något annat än lika fejk på insidan?
/#LOUDmouth#