2020-04-14, 23:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Alltså fler än jag som har problem...
Jag har inte Cmore,
Men har dom 5 kanalerna med Live. Antar att jag också borde ha problem.
Vad är det ni upplever för strul?, för jag märker inget.
2020-04-14, 23:12
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Åh herregud vad dryg Amilia är att lyssna på
Amfetamilia!
Hon måste ju ta Ritalinan vid helt fel tid på dagen.
Hon är som en överkörd älg på dagarna, helt livlös men totalt pundig (svammel) på kvällarna!?
Hur fan kan hon somna? Kemikalier?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-14 kl. 23:17.
2020-04-14, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bra sagt!
Jag tittade precis även på dagens avsnitt och där säger ju Lennie tydligt ifrån att hon ska lägga av för han inte gillar hennes beteende. ”Men jag skojjar bara” säger hon och en kvart senare är hon på honom igen och suger på hans bröstvårta som ett jävla äckel. Det klippet finns ju på Instagram (bbklipp).

Nu pratar hon om Lennie situationen igen. Hon har sån sjuk hybris så hon kan inte få in i sin feta skalle att en person faktiskt inte vill ha henne.

Vad sa hon nu?
2020-04-14, 23:13
Medlem
Det värsta är väl när Lenny och Margim ligger i samma säng och Amalia pressar sig emellan dom både, och där ligger Lenny som en packad sill. När Pappa Lenny och ska natta sin son mergim
2020-04-14, 23:17
Medlem
Nä nu stänger jag fan av, orkar inte lyssna på henne längre.
2020-04-14, 23:18
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Det värsta är väl när Lenny och Margim ligger i samma säng och Amalia pressar sig emellan dom både, och där ligger Lenny som en packad sill. När Pappa Lenny och ska natta sin son mergim
Amilia är som ett jävla klistermärke med segt klister på Lennie. Att inte Lennie tröttnar på henne. Lennie får ju fan inte ens space att andas innan Amilia ålar sig in mellan Mergim och Lennie. Amilia ska kladda, klänga, pussa, smeka och en dryg jävla blodigel.
Fan jag tål henne inte. Och vill Lennie ha lite utrymme någon gång så grinar Amilia tills hon får fortsätta klänga och göra allt med Lennie. Och han får inte säga ifrån, För då tycker Amilia att Lennie får henne att se dum ut. fyfan.
2020-04-14, 23:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nä nu stänger jag fan av, orkar inte lyssna på henne längre.
Nä, vedervärdigt!
2020-04-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag har inte Cmore,
Men har dom 5 kanalerna med Live. Antar att jag också borde ha problem.
Vad är det ni upplever för strul?, för jag märker inget.

Funkar igen..
2020-04-14, 23:20
Medlem
Vill du ha mer uppmärksamhet av Lenny?
Amilia: Ja!!
2020-04-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Jaha... då hänger jag med då. Finns nog de som gör som du säger. Tror dock hon väcker så mycket hat i vissa samtidigt som hon är så självgod att de inte uppfattar det som mobbning. Hade en massa människor hoppat på Frida ex hade jag direkt sett det som mobbning. Amilia gör sig förtjänt av mycket som hennes personliga påhopp mot Alex och hånandet av honom även EFTER han åkt. Man får inte mycket sympati för en sån person.
Det är normalt att ha mer sympati för vissa.. men mobbing är mobbing oavsett vem det riktar sig mot.

Angående Frida så kastade Martin en vikt i hennes ansikte fast Alex sa "Nej inte den där.. den väger 5 kg" precis innan. Hon sa att det var lugnt men började gråta efteråt och sa att det berodde på att hon saknade dem hemma när folk frågade varför hon var ledsen. Här kan du se det: https://www.instagram.com/p/B-0Tz1qnZAs/ Han försökte dessutom manipulera och trycka ner henne i ett samtal så att hon biktade sig efteråt och sa att samtalet gav henne en dålig magkänsla. Här kan du se samtalet: https://www.instagram.com/p/B-0FDxdndji/ https://www.instagram.com/p/B-0FgXVHg7A/. Bikten kan du se i gårdagens avsnitt. Jag har aldrig hört henne säga att ett samtal med Amilia har fått henne att må dåligt. Trots det har jag inte sett så mycket mobbing och hat mot Martin i tråden.

Martin försöker manipulera och pika deltagare (enbart kvinnliga). Jag har inte sett honom göra nåt liknande mot en man. Amilia är mer rak i diskussioner och hon vågar konfrontera mer. Hon kan snacka skit, vilket andra deltagare också gör, men jag tror att det låter värre när Amilia gör det eftersom hon är verbal. Hon kan komma med utförliga, fyndiga dissar som låter lite roliga och träffande. Det behöver inte betyda att mindre verbala människor är snällare när de dissar.
2020-04-14, 23:21
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia är som ett jävla klistermärke med segt klister på Lennie. Att inte Lennie tröttnar på henne. Lennie får ju fan inte ens space att andas innan Amilia ålar sig in mellan Mergim och Lennie. Amilia ska kladda, klänga, pussa, smeka och en dryg jävla blodigel.
Fan jag tål henne inte. Och vill Lennie ha lite utrymme någon gång så grinar Amilia tills hon får fortsätta klänga och göra allt med Lennie. Och han får inte säga ifrån, För då tycker Amilia att Lennie får henne att se dum ut. fyfan.
Ja, helt sjukt.
Och Lenny, varför i helvete säger dumjäveln inte ifrån!?!?!?
2020-04-14, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Åh herregud vad dryg Amilia är att lyssna på

Mmmm...o det är bara hon som pratar..som vanligt är det knappt ngn annan som får en syl i vädret..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in