Citat:
Ursprungligen postat av
rammi73
Ett tips : googla på sexuella trakasserier innan du skriver om det
Det är inte ens i närheten av sexuella trakasserier i detta o dessutom tyckte han dagen efter att det var kul
Så om jag hade varit med i Big Brother och en annan deltagare (snubbe) från ingenstans hade sugit på min bröstvårta efter att han slängt sig över mig sådär, så hade det inte tolkats som sexuella trakasserier?
Han gör olika försök att värja sig genom sitt kroppsspråk, ord och handlingar.
Bara för att hon är kvinna så är inte det förmildrande. Det är för jävligt.
Lennie vill verkligen inte stöta sig och vet att om han säger NEJ eller på ett barskare sätt än vad han redan gjort säger till henne, så får han ett helvete. Hon mördar honom verbalt, sen kommer tårarna och det kommer vara så jävla synd om HENNE!
Drygt för honom...
Han har själv sagt att han inte orkar med alla dessa konflikter och snack om känslor.
Till och med Amilia har ifrågasatt honom i nyktert tillstånd.
”Det är alltid nått när jag kommer och vill ha närhet, då ska du alltid hitta på något annat, flyttar dig direkt ”
och han? Han blev tyst och betedde sig extremt obekvämt/
JA MEN FATTA PIKEN, FÖRSTÅ SIGNALERNA!
Alla är inte bekväma med att säga nej rakt ut och du kan tänka dig när man är i ett hus där man inte kan fly, utan måste stå ut, leva med personen man just dissat hårt. Den är inte rolig om man inte vill hantera konflikter.
Lennie tycker inte att det är kul, ibland slätar han över saker för att det blir lättast.
Du borde gå en grundläggande kurs i psykologi och lära dig mer om kroppsspråk.
För om du inte ser att det är ett problem med Amilias antastande, så säger det mer om dig än om henne, för oftast när det är som värst så är hon full. Men du är väl antagligen nykter. Om inte så hade det förklarat en del.
Det är precis lika många som tycker samma om henne fortfarande. Det finns en anledning till varför folk är lite tystare bara.
Amilia borde ta sig en funderare på hur man ger och får i relationer. För hon TAR mest.