2020-04-14, 22:07
Medlem
Jag reagerade också på att hon passade bättre i normala läppar. Dock är bysten för stor för hennes petita kropp, det ser snett ut, framtungt.
Jag tror inte Albin kommer ha några problem att hitta någon. Han verkar vara en go kille.

Skumt men skojigt med Elina och Jakob. Dock tror jag inte det kommer hålla länge.
Citera
2020-04-14, 22:11
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Hatten av!
Kan ändock inte undvika att tycka synd om Albin

Hade gärna haft en vän med hans egenskaper, verkar vara en lugn och sympatisk människa
Citera
2020-04-14, 22:11
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Helvete, vad Elahe ser ut på Facebook.

https://forumbilder.com/i/r5Ou

Shemale??
Citera
2020-04-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Är det någon som vet om de är ihop än idag?
De passar.De har samma kroppsform, lite små knubbiga. Båda har rötter i "överklassen"och är intelligenta. Jag tror faktiskt de passar bra ihop om sexet fungerar😅 Jag tycker synd om Albin han för tjänar mycket mycket bättre. Fast han måste tuffa till sig.
Senast redigerad av trymexx4 2020-04-14 kl. 22:32.
Citera
2020-04-14, 22:17
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Jaocbs sårade ego fick lite lindring när han framför Elahe fick visa att han minsann gått vidare. Problemet - Elahe skiter fullständigt i saken

Fast hennes narcissistiska sida kände sig lite förnedrad. Därför var hon sur.
Citera
2020-04-14, 22:24
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
De passar. Samma kroppsform lite små knubbiga. Båda har rötter i "överklassen"och intelligenta. Jag tror faktiskt de passar bra ihop Jag tycker synd om Albin han för tjänar mycket mycket bättre. Fast han måste tuffa till sig.

Albin för tankarna lite till Gustaf Hammarsten's karaktär i "Tillsammans". Om nån tjej är otrogen mot honom nån gång är det inte osannolikt att han skulle glädjas med henne att hon fick orgasm med en annan man
Citera
2020-04-14, 22:25
Medlem
dialektikers avatar
Jisses vad otippat med Elina och Jacob!

Men de passar ju riktigt bra ihop!
Jättecharmigt.
Citera
2020-04-14, 22:26
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Tveksamt om jag hade velat få det där uppspelat igen samtidigt som hon man fick nobben av ligger och myser med en annan kille haha. Missade dock hur många månader som hade gått?

Roligt program allafall! Förstår dock inte hur man lyckas bli bekväm av att bli filmad såhär, eller blir man helt enkelt van? Vetefan om jag skulle kunna vara mig själv när kameran är på
Citera
2020-04-14, 22:26
Avslutad
Jag blev faktiskt väldigt chockad av Elina och Jacobs relation... om de nu var så att de bara ville luras lite, då var det sjukt omoget och respektlöst. För hur kan Elina sitta och lipa över Albin men sedan komma på återträffen och ligga och gosa med en annan kille framför honom. Den brist på respekt gentemot någon annan äcklar mig.

Albin växte ENORMT i mina ögon i det sista avsnittet. Hans fina ord och den omtänksamhet när han beskrev deras tid ihop var riktigt fint. Han verkar ha ett hjärta av guld. Hoppas den tjej han träffar härnäst ser och tar tillvara på det.

Elahe fick vad hon sökte tillslut. Bra för henne!

Maxime och Emil har varit mina favoriter sen start!! Jag var lite rädd nu i slutet att han skulle banga ur och gå miste om henne, men han verkar tagit sig i kragen.

Undrar bara om deras beslut utav att fortsätta sin relation i det offentliga med kameror är bra eller dåligt? Deras nyckel till sin framgångsrika relation är dock kommunikationen som de faktiskt lyckats väldigt bra med. Fortsätter dom så blir dom svåra att rubba
Citera
2020-04-14, 22:27
Medlem
dialektikers avatar
Det verkade ju som Elahe hittat någon som gjorde henne mer normal också, där i Dubai.
Slutet gott allting gott.

Så mycket mer sympatiska man kan tycka att folk är beroende vilka de är ihop med.

Tillsammans med Jacob blev Elina mer sympatisk och
Jacob själv blev också mer sympatisk av Elina.

Så mysko.
Citera
2020-04-14, 22:29
Medlem
dialektikers avatar
JÄTTE, JÄTTESKÖNT att det inte blev Albin och Elina.

Nu när han läst på nätet så fattar han vilken enorm guldklimp han är och jag hoppas masssssor kanontjejer står i kö för honom.
Citera
2020-04-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Albin för tankarna lite till Gustaf Hammarsten's karaktär i "Tillsammans". Om nån tjej är otrogen mot honom nån gång är det inte osannolikt att han skulle glädjas med henne att hon fick orgasm med en annan man
Ja det är tyvärr inte helt attraktivt, det finns en gräns för hur snäll man ska vara. Sen är han obarmhärtigt flexibel och det lite svårt för mig att förstå då jag själv är bestämd och anpassar mig inte gärna till andra, kan visa vad jag tycker även om det går emot "gruppen". Men skulle han vara vara mer självsäker så skulle han bli en bra pojkvän 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in