2021-03-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
En koll på Kaviar Kalles instagram ger att han verkar otroligt kändiskåt o även sökt sig till annan tv.
Kan det vara att det är hans motiv med medverkan snarare än att få Ellinors behåring på tungan?
Jag är lite förvånad över att han valt att appropriera "Vegas"-efternamnet. Är han för ung för att ha koll på Lars Vegas Trio? https://sv.wikipedia.org/wiki/Lars_Vegas_trio

Lår-Ellinors konto var stängt. inga bikinibilder på Flashbacks favorit!
Citera
2021-03-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag är lite förvånad över att han valt att appropriera "Vegas"-efternamnet. Är han för ung för att ha koll på Lars Vegas Trio? https://sv.wikipedia.org/wiki/Lars_Vegas_trio

Lår-Ellinors konto var stängt. inga bikinibilder på Flashbacks favorit!

Visst! Att visa thigh-pics på Insta borde ingå i kontraktet.
Citera
2021-03-17, 13:32
Medlem
dialektikers avatar
OMG vilken proffsig och engagerad sjuksköterska Elinor är.
https://www.allas.se/halsa/coronakrisen-har-ar-elinors-dagbok-inifran-varden/523078
Fy, vad tufft att behöva vara "anhörig, sista sörjande" i och med corona till de som dör.
Hon bearbetar det ju jättebra genom att kunna prata om det som hon gör, efteråt.
Jobbigt att umgås med Kalle, som inte kan ta det ( nu har hon ju bara Kalle att komma hem till iom experimentet. Sådär pratar man väl annars med sina vänner.)

Jag tycker inte hon pratade om det på ett jobbigt sätt.
Citera
2021-03-17, 13:42
Medlem
Den där arga feministen är ju hemsk, stackars Johan. Har hon en pinne uppkörd i röven eller hur kan hon bli upprörd av att han skojade om att hon ska städa?
Nä han är för snygg och för snäll för henne hon kan ju bli flata istället så mycket som hon höjer kvinnor och samtidigt trycker ner honom för att han är vit man...
Och dessutom blivande SOCkärring är hon...🙈
Citera
2021-03-17, 15:31
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, det var skandalöst av Johan att påvisa i TV att han inte kände till att det är förbjudet att plocka granskott.
Det är inte förbjudet att plocka granskott.
Däremot ingår det inte i allemansrätten.
Citera
2021-03-17, 15:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Det är inte förbjudet att plocka granskott.
Däremot ingår det inte i allemansrätten.

Man måste ha tillstånd från markägaren.
Citera
2021-03-17, 15:42
Medlem
Bög sexologen har runda stora glasögon, med vanligt fönsterglas i.

Varför har en vuxen människa sådana? Är det något mode bland bögar att leka att man har dålig syn? Obegripligt, och jag trodde bara småbarn ägnade sig åt sådant.
Citera
2021-03-17, 15:46
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Man måste ha tillstånd från markägaren.
Japp. Hade de inte det eller?
Citera
2021-03-17, 15:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Japp. Hade de inte det eller?

Det vet vi inget om och det har inte framgått om de frågat.
Citera
2021-03-17, 15:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Bög sexologen har runda stora glasögon, med vanligt fönsterglas i.

Varför har en vuxen människa sådana? Är det något mode bland bögar att leka att man har dålig syn? Obegripligt, och jag trodde bara småbarn ägnade sig åt sådant.

Hur vet man att det är vanligt fönsterglas? 🙈
Citera
2021-03-17, 15:57
Medlem
Sexologen har med största sannolikhet inte varit med många kvinnor/i många förhållanden utan bara läst teorier i böcker. Ungefär som Evolution gaming snubben förra säsongen; allt han sa var kopierat från någon mer erfaren eller något han hört någonstans.

Angående kaviar:

Förvånad att det är så få som tagit upp hur kantig och obehaglig aura han har? Hon feministen hanterar situationen totalt uruselt (såklart), det är en no brainer och behöver inte diskuteras så mycket enligt mig.
Däremot kaviar, vad är det för fel på honom? Är det bara jag som får väldigt mycket obehagliga vibbar av honom? Det där han sa i senaste avsnittet i det seriösa snacket med sin partner. "Jag var ett sorgset barn, jag var ett krassligt barn". "Jag blev sjuk då helt enkelt". Vad är det han berättar egentligen, jag förstår verkligen inte?

Dessutom berättade hans vän, på bröllopsmiddagen, att han hade gett blod till en patient vid ett kritiskt läge. Jaha? Vem fan hade inte gjort det om möjligheten uppstod? "Det är så otroligt och säger så mycket om kaviar, jag själv skulle givetvis låta kvinnan dö framför mig för det skulle vara en sådan otrolig uppoffring att ge blod i det givna tillfället".

Något är väldigt fel med kaviar.
Citera
2021-03-17, 16:00
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Det vet vi inget om och det har inte framgått om de frågat.
okey, tack, jag såg inte hela. Tyckte bara att hans tjej var som granbarksborre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in