2020-04-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Jag behöver inte "googla" jag kan lagen. Om någon upprepat säger nej vilket han gjort eller? Och den andra fortsätter att ta initiativ är detta trakasserier. Han sa senast i kvällens avsnitt att det är ett hemskt beteende och att han hatar det samtidigt som han såg extremt obekväm ut. Det är inte första gången han sagt det och ändå fortsätter hon tafsa,gå på kyssar. Förfan tagit på hans kön. Dessutom har hon ett psykologiskt övertag vilket gör det hela värre än exempelvis om det var Julia på Sami. Detta är sexuella trakasserier på högsta nivå.

Han har aldrig sagt nej åt henne
2020-04-14, 22:02
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Spännande, blir det en pojke eller flicka?
Det blir en icke-binär. Eller en attackhelikopter om hon har riktigt tur
2020-04-14, 22:02
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
var hennes fd kompis som outade det. Samma kompis kallar henne sociopat. Härligt med sociala medier när det skär sig mellan folk. Helt sjukt hur folk beter sig mot varandra. Både här och därute på andra ställen i cyberrymden.

OnT: De vuxna slappar men verkar uttråkade. De vill ha nåt att kolla på. Hör ljud från barnen och spekulerar om de tappat det. Mergim ber BB om lov att gå in och skälla ut barnen.
Ja jösses, tur att jag aldrig började med Insta, Facebook och all annan skit som finns därute. Har dock hållit på med Internetforum sedan år 2003

Ont: Haha, Sami vill ha socker och de andra mjäkar sig.
2020-04-14, 22:04
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Det blir en icke-binär. Eller en attackhelikopter om hon har riktigt tur
En apache helicopter? Jösses, då gäller det att ligga i lä.
2020-04-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73

Han har sagt lägg av. Om någon går för en kyss och du inte vill är "nej" inte det normalaste sättet att neka. Han har på många sätt uttryckt att han inte vill exempelvis som jag nämnde senast kvällens avsnitt där han sa "du måste sluta med det där" "jag tycker att det är ett fullkomligt vidrigt beteende" om du inte ser det som ett nej tycker jag synd om dina framtida partners.
2020-04-14, 22:06
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Mobbing av högsta grad att påpeka någons vikt / utseende i 10000 sidor på fb
Men alltså du är verkligen som en repig lp-skiva, börjar bli något upprepade.
Gillar verkligen inte Amilia och Mergim, men håller med dig om att det är löjligt/onödigt att kommentera människans vikt eller kropp bara för man hatar henne.
Tycker faktiskt hon hade haft ett fint ansikte, om det inte var för hennes "fula" inre.
Men vi har fattat vad du tycker nu, du behöver inte spamma om hat hit och hat dit på varenda jävla sida.
Medlem
Citat:
ÅTER IGEN skall jag hata lite på psykopaten. Vad fan är det för jävla skit att hennes sexuella trakasseringar av Lennie tillåts? På riktigt. Hon ser ut som någon jävla dom hagga som tvingar sig på en rädd tonårspojke. Han har gång på gång sagt ATT HAN INTE VILL. Han springer ifrån henne. Hon backar in honom mot en vägg och försöker kyssa honom. Han säger att han inte vill och hon fortsätter men försöker spela av det med "Du vet att jag skämtar va" som en typisk förövare. Detta är inte första eller ens femte gången. Samtyckeslagen gäller både män och kvinnor. Förstår inte hur hennes jävla fanbase produktion inte ens kan dela ut en varning när kim och isabelle åkte ut för något mycket mindre samt Sami blev en nyhetsdiskussion för något ännu mindre än de. Jag hoppas att han polisanmäler vidret.
håller med det är ju solklart att dom ser inte lika allvarligt på det pga av att det är en tjej mot en kille hade det varit tvärt om så hade. Lennie åkt ut med huvet före och blivit grovt hatad av hela femenist Sverige.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Framgår inte
Nähä, där tog det samtalet slut.
Medlem
Citat:

Jo, det har han. Inte bara verbalt utan även kroppsligt visat det.
2020-04-14, 22:07
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Han har sagt lägg av. Om någon går för en kyss och du inte vill är "nej" inte det normalaste sättet att neka. Han har på många sätt uttryckt att han inte vill exempelvis som jag nämnde senast kvällens avsnitt där han sa "du måste sluta med det där" "jag tycker att det är ett fullkomligt vidrigt beteende" om du inte ser det som ett nej tycker jag synd om dina framtida partners.
nEJNEJNej.. lika med ja...? 🤣🤣🤣
2020-04-14, 22:08
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Jo, det har han. Inte bara verbalt utan även kroppsligt visat det.
Här är ett vittne!
2020-04-14, 22:08
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja jösses, tur att jag aldrig började med Insta, Facebook och all annan skit som finns därute. Har dock hållit på med Internetforum sedan år 2003

Ont: Haha, Sami vill ha socker och de andra mjäkar sig.
Jag har hängt på chattar och forum i perioder sen mitten av 90-talet :gammal: :nörd: Skulle aldrig drömma om att vara aktiv på facebook och insta. Har bara konton där för andras skull

OnT: De vuxna roar sig med fishumor. Blir nog inte mer spännande än så här så dags att stänga ner.
Hoppas nån förbarmar sig och skriver om nåt spektakulärt händer i huset inatt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in