2020-04-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
så mobbningen i programmet baseras på att Moas också mobbats?

OnT: udda att se tjejerna spela jätteplockepinn i mörkret.

Vad hade mobbing o göra med att temat är Pga Moas graviditet
2020-04-14, 21:49
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Är Moa gravid? Jaha, grattis då.
2020-04-14, 21:50
Medlem
ÅTER IGEN skall jag hata lite på psykopaten. Vad fan är det för jävla skit att hennes sexuella trakasseringar av Lennie tillåts? På riktigt. Hon ser ut som någon jävla dom hagga som tvingar sig på en rädd tonårspojke. Han har gång på gång sagt ATT HAN INTE VILL. Han springer ifrån henne. Hon backar in honom mot en vägg och försöker kyssa honom. Han säger att han inte vill och hon fortsätter men försöker spela av det med "Du vet att jag skämtar va" som en typisk förövare. Detta är inte första eller ens femte gången. Samtyckeslagen gäller både män och kvinnor. Förstår inte hur hennes jävla fanbase produktion inte ens kan dela ut en varning när kim och isabelle åkte ut för något mycket mindre samt Sami blev en nyhetsdiskussion för något ännu mindre än de. Jag hoppas att han polisanmäler vidret.
2020-04-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
ÅTER IGEN skall jag hata lite på psykopaten. Vad fan är det för jävla skit att hennes sexuella trakasseringar av Lennie tillåts? På riktigt. Hon ser ut som någon jävla dom hagga som tvingar sig på en rädd tonårspojke. Han har gång på gång sagt ATT HAN INTE VILL. Han springer ifrån henne. Hon backar in honom mot en vägg och försöker kyssa honom. Han säger att han inte vill och hon fortsätter men försöker spela av det med "Du vet att jag skämtar va" som en typisk förövare. Detta är inte första eller ens femte gången. Samtyckeslagen gäller både män och kvinnor. Förstår inte hur hennes jävla fanbase produktion inte ens kan dela ut en varning när kim och isabelle åkte ut för något mycket mindre samt Sami blev en nyhetsdiskussion för något ännu mindre än de. Jag hoppas att han polisanmäler vidret.

Ett tips : googla på sexuella trakasserier innan du skriver om det

Det är inte ens i närheten av sexuella trakasserier i detta o dessutom tyckte han dagen efter att det var kul
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det ligger en del i det du säger faktiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Japp det är hon
2020-04-14, 21:53
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Japp det är hon
Spännande, blir det en pojke eller flicka?
2020-04-14, 21:54
Medlem
icons avatar
Citat:
äh, de som fattar fattar. Jag orkar inte förklara skämtet. Sorry

OnT: Sami planerar träningsupplägg för veckan med Jullan. De är verkligen en bra match som kompisar därinne. Tur att Sami inte blev barn nu när han är inne i att träna. Hade blivit svårt att få till det i barnrummet.
2020-04-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ett tips : googla på sexuella trakasserier innan du skriver om det

Det är inte ens i närheten av sexuella trakasserier i detta o dessutom tyckte han dagen efter att det var kul

Jag behöver inte "googla" jag kan lagen. Om någon upprepat säger nej vilket han gjort eller? Och den andra fortsätter att ta initiativ är detta trakasserier. Han sa senast i kvällens avsnitt att det är ett hemskt beteende och att han hatar det samtidigt som han såg extremt obekväm ut. Det är inte första gången han sagt det och ändå fortsätter hon tafsa,gå på kyssar. Förfan tagit på hans kön. Dessutom har hon ett psykologiskt övertag vilket gör det hela värre än exempelvis om det var Julia på Sami. Detta är sexuella trakasserier på högsta nivå.
2020-04-14, 21:56
Medlem
Holgersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du överdriver ju något enormt, lite som när Mergim kryddar sina historier

Jag har varit helt emot när Amilia och Mergim sa något om Fridas utseende, vidrigt gjort. Därför jag säger att JAG anser att den enda mobbningen som skett i huset är den mot Frida, och det är alla som står för (förutom Lennie).

Jag ser liven, självklart inte 24/7 men mer än jag borde.

Jag har full förståelse att man ogillar Amilia, precis som att man kan ogilla de andar deltagarna. Vad jag har försökt få fram i denna diskussion är att de inlägg i denna tråd som handlar om Amilia, är fruktansvärda! Och hon har aldrig någonsin pratat om andra på det sättet ni här inne pratar om henne, så är det bara, och det andra var att Sami inte hade stått bakom er överhuvudtaget.

Tack för en av få rimliga röster. Trevligt att läsa.
2020-04-14, 21:56
Medlem
icons avatar
Citat:
var hennes fd kompis som outade det. Samma kompis kallar henne sociopat. Härligt med sociala medier när det skär sig mellan folk. Helt sjukt hur folk beter sig mot varandra. Både här och därute på andra ställen i cyberrymden.

OnT: De vuxna slappar men verkar uttråkade. De vill ha nåt att kolla på. Hör ljud från barnen och spekulerar om de tappat det. Mergim ber BB om lov att gå in och skälla ut barnen.
2020-04-14, 22:00
Medlem
Citat:
Spännande, blir det en pojke eller flicka?
Framgår inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in