2020-04-14, 21:13
Medlem
icons avatar
Ligger Jullan och nattar Jassa med gonattvisa? Verkar ha kört nån kåldolmesvepning. Kanske nåt de ska fortsätta med efter uppdraget också för att få slut på nattsmaskandet
2020-04-14, 21:14
Medlem
Nattningen av barnen är det roligaste jag sett på länge
2020-04-14, 21:15
Avstängd
Amilias luftrunk är fan dagens höjdpunkt, steppa upp big brother.
2020-04-14, 21:15
Medlem
icons avatar
Sami kör Trollmorsvisan och en puss i pannan på lilla Martin som nattningsprocedur.

Am tycker det hela är creepy och tror att nån "drar i den därhemma". Inget ni behöver berätta här i tråden om ni känner er träffade. Tack på förhand.
2020-04-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Ja äggnuddlar innehåller gluten men som sagt alla reagerar olika mkt

Amilia tror att hon ägde Alex. Det hon dock gjorde var att visa upp sitt fula tryne för resten av folket. Nu ser man hur vidrig hon är.

eller så inser man vilken boss hon är, som svarade tydligen på varenda fråga inkl denna väldigt tydligt att alex käkat fufu, lasagne och äggnudlar med soja så vad gör man när man får en sån fråga förutom att svara ärligt. Well Played Ami , Well Played!
2020-04-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fettot mobbar i grupp, när hon har uppbackning av sina knähundar i rosa rummet. Snackar skit, och nedvärderar folk varje kväll. Kommenterat fiolks utseenden och hur de är. Detta ägde rum främst de första 4 veckorna.

Hon mobbar aldrig personen öga mot öga, utan bakom ryggen. Mobbning förekommer på olika sätt.

Ärliga Blåvalen, som alltid säger vad som tycker och tänker om folk, jo. Bakom deras ryggar.

Vi som ser 24/7 vet hennes riktiga färger och vad hon går för.

Det finns en anledning till att folk skriver illa om henne.
Gör du det då? Eller förekommer det bara anonymt, i grupp?
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-14 kl. 21:28.
2020-04-14, 21:17
Medlem
PyjamasXLs avatar
Kan den saken Jassa har på halsen vara bra. Är det en vårta, eller vad är det? Om jag vore henne så hade jag genast tagit bort den, samt saken som hon har på kinden.
Senast redigerad av PyjamasXL 2020-04-14 kl. 21:19.
2020-04-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Inte sant. Sjöko etc här är det smeknamn. Relaterat till beteende: soooover jämt.

Vi har olika uppfattningar om vad mobbning vs. skitsnack är
2020-04-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Bögmuslimen måste väl vara den som har ändrat sig mest i huset? Frågan är om allt är ett skådespel, hmm.
Tror inte han är tillräckligt smart för att köra skådespel. Däremot verkar han kär i Lennie så han har blivit mycket ”mjukare”. Och nej jag tror inte på han ser honom som sin storebror, han beter sig som en förälskad flicka.
2020-04-14, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jojo, men samtidigt får ju vi tycka att det inte är så smart att mobba någon med motiveringen att personen är en mobbare. Varför ska man ens lyssna på en sån person i ett diskussionsforum? Lägg fram logiska argument om ni vill tas på allvar och projicera inte era egna negativa egenskaper på andra. Det är helt uppenbart att vissa triggas av Amilia för att de ser sina egna dåliga egenskaper hos henne. Det kallas projektion.

Vad fan är det för logik? Om du blir arg på en mördare är det då för att du "projicerar" och ser dina egna dåliga egenskaper hos hen? Folk stör sig på Amilia för att hon är en vidrig psykopat. Nu talar jag om hur hon är i programmet. Kanske är en jätte fin person på utsidan... eller inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Kan den saken Jassa har på halsen vara bra. Är det en vårta, eller vad är det? Om jag vore henne så hade jag genast tagit bort den, samt saken som hon har på kinden.
Trodde jag var ensam att tänka likadant om det
Medlem
synd att sami inte dricker hade hänt något mellan han och julia ikväll annars ensamma i det gula rummet ^^

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in