2020-04-14, 21:05
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Sant. Men mest skit om sitt utseende och vikt får Amilia. Sen är det skillnad på skitsnack och ren mobbning
Inte sant. Sjöko etc här är det smeknamn. Relaterat till beteende: soooover jämt.
2020-04-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Inte sant. Sjöko etc här är det smeknamn. Relaterat till beteende: soooover jämt.

Vad är martins smeknamn isåfall? haha!
Medlem
Citat:
Fast namnet uppkom Pga hennes vikt för typ 60 dagar sen
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha, kommer in efter att ha borstat mina egna tänder och ser Jullan gå in mer hull och hår för att borsta Jassas tänder.

Mergim hade ju dött om han hade varit ett barn och nån skulle gå loss på hans Hollywoodsmile
Underbart🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍
2020-04-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha, kommer in efter att ha borstat mina egna tänder och ser Jullan gå in mer hull och hår för att borsta Jassas tänder.

Mergim hade ju dött om han hade varit ett barn och nån skulle gå loss på hans Hollywoodsmile
Hahahaha 😂 😂 😂👍
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fettot mobbar i grupp, när hon har uppbackning av sina knähundar i rosa rummet. Snackar skit, och nedvärderar folk varje kväll. Kommenterat fiolks utseenden och hur de är. Detta ägde rum främst de första 4 veckorna.

Hon mobbar aldrig personen öga mot öga, utan bakom ryggen. Mobbning förekommer på olika sätt.

Ärliga Blåvalen, som alltid säger vad som tycker och tänker om folk, jo. Bakom deras ryggar.

Vi som ser 24/7 vet hennes riktiga färger och vad hon går för.

Det finns en anledning till att folk skriver illa om henne.

Du överdriver ju något enormt, lite som när Mergim kryddar sina historier

Jag har varit helt emot när Amilia och Mergim sa något om Fridas utseende, vidrigt gjort. Därför jag säger att JAG anser att den enda mobbningen som skett i huset är den mot Frida, och det är alla som står för (förutom Lennie).

Jag ser liven, självklart inte 24/7 men mer än jag borde.

Jag har full förståelse att man ogillar Amilia, precis som att man kan ogilla de andar deltagarna. Vad jag har försökt få fram i denna diskussion är att de inlägg i denna tråd som handlar om Amilia, är fruktansvärda! Och hon har aldrig någonsin pratat om andra på det sättet ni här inne pratar om henne, så är det bara, och det andra var att Sami inte hade stått bakom er överhuvudtaget.
Medlem
icons avatar
Hahaha, Am tar Frida i handen för att leda henne till tandborstningen. Ser gulligt och stört ut på samma gång
2020-04-14, 21:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Haha, Jullan är ju skoj skoj när hon borstar tänderna på Jazz
Haha ja det såg roligt ut faktiskt.
2020-04-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Haha, Jullan är ju skoj skoj när hon borstar tänderna på Jazz
haha ja det va faktiskt kul. Ska bli intressant att se hur det går för dom andra
2020-04-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
1. Äggnudlar innehåller gluten.
2. Det hade varit jäkligt lätt att säga emot Amilia i glutenfrågan men Alex blev stum?
3. Amilia ägde honom oavsett vad då karln blev helt tyst.

Ja äggnuddlar innehåller gluten men som sagt alla reagerar olika mkt

Amilia tror att hon ägde Alex. Det hon dock gjorde var att visa upp sitt fula tryne för resten av folket. Nu ser man hur vidrig hon är.
2020-04-14, 21:11
Medlem
Citat:
Gå in i BB. Gå ut flaschad. Det är regeln. Gå inte in om du inte klarar leken: dömd. Bedömd.
Jojo, men samtidigt får ju vi tycka att det inte är så smart att mobba någon med motiveringen att personen är en mobbare. Varför ska man ens lyssna på en sån person i ett diskussionsforum? Lägg fram logiska argument om ni vill tas på allvar och projicera inte era egna negativa egenskaper på andra. Det är helt uppenbart att vissa triggas av Amilia för att de ser sina egna dåliga egenskaper hos henne. Det kallas projektion.
2020-04-14, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Ja äggnuddlar innehåller gluten men som sagt alla reagerar olika mkt

Amilia tror att hon ägde Alex. Det hon dock gjorde var att visa upp sitt fula tryne för resten av folket. Nu ser man hur vidrig hon är.
Det är lika mycket gluten i äggnudlar som i pasta o pasta kunde han inte äta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in