2020-04-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Oavsett, om man nu anser att hon mobbar någon där inne, så kommer man aldrig vinna argumentet genom att i samma mening kalla henne för blåvalen.

Ännu en rolig grej är att de flesta som hatar Amilia är Sami-fans, och Sami hade aldrig någonsin stått bakom denna tråd.

Aldrig.

Och det är ju just därför man älskar honom så mycket, för att han är snäll, go, varm, ärlig, ödmjuk och inte snackar skit. Så är ni på hans sida så borde ni se honom som ett gott exempel istället.

Dock är ju denna mobbing bra för henne , många vill ju hon ska vara kvar för att få tyst på dessa psykiskt instabila mobbare
2020-04-14, 20:18
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Håller med. Nivån är inte hög. Och alltid något om Amilias vikt... Som att bara för att ni tycker hon mobbar så är det ok för er att gå på henne på liknande sätt.
ALLA är lika utsatta/ mobbade. Hur mycket skit står det om resten? EXAKT. Många tycker. Så är det bara. Sånt är ett klokt FB.
2020-04-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Titta på denna tråd. ALLA är lika utsatta/ mobbade. Hur mycket skit står det om resten? EXAKT. Många tycker. Så är det bara. Sånt är ett klokt FB.
Nä säger ju det , ni har ju hakat upp er på en person för att få ut ett dåliga mående . Dessutom påstår ni att ni vill Sami ska vinna , han skulle hata att ni håller på så här mot Amilia som han faktiskt tycker om som vän .
2020-04-14, 20:21
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
ALLA är lika utsatta/ mobbade. Hur mycket skit står det om resten? EXAKT. Många tycker. Så är det bara. Sånt är ett klokt FB.
Gå in i BB. Gå ut flaschad. Det är regeln. Gå inte in om du inte klarar leken: dömd. Bedömd.
2020-04-14, 20:21
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Du är ju korkad på riktigt.

Vi mobbar, och hon snackar skit va? Det är inte vi som snackar skit och hon mobbar då? Du kanske inte vet vad mobbning betyder kanske?

Eller är både v, och hon mobbar kanske? Det är väl ner korrekt.

Men du verkar tycka det är okej med mobbning, så länge det är rätt person som mobbar.

Du är tragisk, på många sätt.

:OnT

Just nu

Blåvalen äter!

Du förlorade direkt genom att kalla mig korkad, men det kanske inte du förstår?

Läs det jag skrivit, jag har inte skrivit att hon inte mobbar, jag skrev att oavsett om man anser det eller inte.

Det enda i huset som jag tycker ens liknar mobbning, är den gentemot Frida. Det är min åsikt, du får jättegärna ha en annan åsikt.

Tackar tackar.
2020-04-14, 20:22
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dock är ju denna mobbing bra för henne , många vill ju hon ska vara kvar för att få tyst på dessa psykiskt instabila mobbare

Va?
2020-04-14, 20:22
Medlem
PyjamasXLs avatar
Bögmuslimen måste väl vara den som har ändrat sig mest i huset? Frågan är om allt är ett skådespel, hmm.
2020-04-14, 20:23
Medlem
Citat:
Gå in i BB. Gå ut flaschad. Det är regeln. Gå inte in om du inte klarar leken: dömd. Bedömd.
Oj leken , ok då vet vi att det bara är en lek för er med mobbing
2020-04-14, 20:24
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nä säger ju det , ni har ju hakat upp er på en person för att få ut ett dåliga mående . Dessutom påstår ni att ni vill Sami ska vinna , han skulle hata att ni håller på så här mot Amilia som han faktiskt tycker om som vän .
Heeeelt felaktigt. Jag njöt i kväll av att se hur bra de hade. Vad håller du på med..? Håll inte på.
2020-04-14, 20:24
Medlem
Citat:
Va?
Många röstar henne kvar för att dom inte tycker hon förtjänar allt hat , så det kommer bli svårt att få ut henne den dagen hon är nominerad
2020-04-14, 20:25
Medlem
Citat:
Heeeelt felaktigt. Jag njöt i kväll av att se hur bra de hade. Vad håller du på med..? Håll inte på.
Oj 1 kväll njöt du
2020-04-14, 20:27
Medlem
Citat:
Du förlorade direkt genom att kalla mig korkad, men det kanske inte du förstår?

Läs det jag skrivit, jag har inte skrivit att hon inte mobbar, jag skrev att oavsett om man anser det eller inte.

Det enda i huset som jag tycker ens liknar mobbning, är den gentemot Frida. Det är min åsikt, du får jättegärna ha en annan åsikt.

Tackar tackar.

Fettot mobbar i grupp, när hon har uppbackning av sina knähundar i rosa rummet. Snackar skit, och nedvärderar folk varje kväll. Kommenterat fiolks utseenden och hur de är. Detta ägde rum främst de första 4 veckorna.

Hon mobbar aldrig personen öga mot öga, utan bakom ryggen. Mobbning förekommer på olika sätt.

Ärliga Blåvalen, som alltid säger vad som tycker och tänker om folk, jo. Bakom deras ryggar.

Vi som ser 24/7 vet hennes riktiga färger och vad hon går för.

Det finns en anledning till att folk skriver illa om henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in