Citat:
Ursprungligen postat av
Budbarare
Jag är osäker på vad det är, men jag tror att det är en mental sjukdom som svenskar har vilket gör detta. Är blatte, och kan lova dig att hela min familj och släkt avskyr tegelstenen med hela våra hjärtan. Alla babbar jag känner hatar Tegnell och tror att svenskar är mentalt efterblivna. Och nu på senare tid har jag insett själv att ja, svenskar är efterblivna.
Asså när folk i länder med RIKTIG diktatur kritiserar sin regering och deras "experter" så kommer svensken och hyllar en snubbe som haft så jävla många fel att man kan tro att han är rent av mentalt retarderad.
Bisarrt folkslag, tack och hej Sverige, jag var så jävla stolt över att ha blivit uppväxt i detta land. Men dag efter dag så ser jag att alla dessa problem vi har, har inget med invandring eller de ofta påpekade problem att göra.
Det har för alltid varit ett och samma problem, den naiva efterblivna patetiska svensken.
Håller tyvärr med dig. Är själv helsvensk men måste skämmas över svenskar jämt och alltid.
Dom bästa och mest givande diskussioner jag haft, även de som dumsvennen hade gått i taket för och kallat för ”rasistiska”, har varit med blattar. Blattar är själva mer kritiska och hårda än dumsvennen som ropar ”rasist” åt allt.
Inte ens när Gud fader själv rycker in och sprider en global pandemi får det dumsvennen att reagera annorlunda. Självfallet får Sverige omvärlden att häpna för att man som vanligt agerar helt annorlunda. Självfallet står han även och tiger och bugar redo att applådera när myndigheten massmördar hans mor och farföräldrar.
Omvärld, berätta historien om det dummaste folkslaget som någonsin existerat, och lär era barn och barnbarn att aldrig någonsin bli som svenskar. Berätta skräckhistorier runt brasan om en sann historia om ett folk som applåderade sin egen undergång.