Citat:
Ursprungligen postat av
Budbarare
Jag är osäker på vad det är, men jag tror att det är en mental sjukdom som svenskar har vilket gör detta. Är blatte, och kan lova dig att hela min familj och släkt avskyr tegelstenen med hela våra hjärtan. Alla babbar jag känner hatar Tegnell och tror att svenskar är mentalt efterblivna. Och nu på senare tid har jag insett själv att ja, svenskar är efterblivna.
Asså när folk i länder med RIKTIG diktatur kritiserar sin regering och deras "experter" så kommer svensken och hyllar en snubbe som haft så jävla många fel att man kan tro att han är rent av mentalt retarderad.
Bisarrt folkslag, tack och hej Sverige, jag var så jävla stolt över att ha blivit uppväxt i detta land. Men dag efter dag så ser jag att alla dessa problem vi har, har inget med invandring eller de ofta påpekade problem att göra.
Det har för alltid varit ett och samma problem, den naiva efterblivna patetiska svensken.
Jag är svensk och jag håller med om att vi är naiva och godtrogna. Men framför allt är vi trygghetsnarkomaner.
Tegnell är den trygga handen som en del svenskar vill hålla i. Han försäkrar oss om att allt blir bra.
Sen har vi en annan grupp svenskar som hatar Tegnell. Han är en psykopat som mördar oss. För dom är lockdown den trygga handen som de vill hålla i.
Sen finns det också mer pragmatiska och cyniska svenskar som ser Tegnell som en ämbetsman som gör det han tror är bäst. Men hans fält är en gissningslek och tyvärr har han gissat fel för många gånger.