Citat:
Ursprungligen postat av
Beh.ass.
Du är något på spåret där. Att ständigt återkomma till den avlidnes vandel. Och att fastna i det. Och att inte svara på ställda frågor.
LW:s kärleksliv är utrett och klart för längesedan. Likaså andra karaktäristika som som det är upp till var och en att bedöma utifrån sin egen måttstock, vilket också har gjorts.
Med det i åtanke har 95% i tråden förstått att gå vidare och söka andra ledtrådar och på så sätt kommit vidare i processen att förstå bakomliggande orsaker och intressen att mörda LW.
Det är här du så tydligt har fastnat i en loop och inte kommer vidare; du försöker påtvinga LW en moral som hon inte hade och försöker på något vis hamra in att det är...ja..vad är det??
Hade det varit ett formel 1 race hade du blivit tagen av banan för längesedan eftersom du är hopplöst varvad, stillastående.
Frågorna jag ställde till dig kvarstår: Vem tror du mördade LW? Varför och hur gick det till?
Jag har riktat samma fråga till Glorious angående GM.
Men när du skriver att Glorious försöker påtvinga LW en moral
som hon inte har så har du - i så fall- gjort samma fel som Glorious, när du
påstår "som hon inte har".
Visst handlar det om värderingar här. Men det är ett faktum att LW:s största mål i dramat var dels att ha ett eget liv med SD, dels att vinna över honom. För detta omger hon sig med andra män med vilka hon har sex och inte minst nära vänskap.
SD uppmanade henne ha andra män men visade samtidigt stark irritation och stalkade henne
när hon hade det.
Kan inte vara fel att belysa både hur SD bar sig åt och hur LW bar sig åt - men som sagt har
jag inte räknat inläggen från Glorious men känner mig inte heller träffad av dem.