2020-04-14, 12:37
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Intervju med Alex

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/alex-manzizila-en-barndomsdr%C3%B6m-som-gick-i-uppfyllelse-12580681

Han nämnde inte ens Virran när han prata om "vänner för livet".
2020-04-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Han syftar ju på de som är kvar i huset
2020-04-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ska titta på det, men jag är absolut medveten om hur jävla jobbig hon är med Lennie ibland! Jag får damp över att hon inte läser hans signaler överhuvudtaget! Men en vuxen man ska väl kunna säga ifrån själv?? Är ju framförallt när hon är full och han ser ut som han vill försvinna från jordens yta haha

Oavsett så är det ju ett underhållningsprogram, och jag tycker det är roligare att titta på Amilia och Mergim tex, än att titta på Jassa och Martin! Hade jag tyckt att hon var en elak person så hade jag velat ha ut henne, som jag tycker Alex va sista veckorna. Jag tycker inte hon är elak, jag tror snarare hon har problem med att visa känslor och att läsa av sociala koder. På det sättet tycker jag att Julia och Amilia är lite lika faktiskt, de framstår som lite känslokalla.

Edit: Tittade på klippet och det kryper i kroppen.. Var ett tag sen det gjorde det så trodde hon kanske gett upp litegrann iaf hahah kommer väl aldrig hända..

Hur kan någon tjej tro att det beteendet går hem hos någon kille? Tror hon att han ska ge upp och ba, "okejrå, jag sätter väl på dig, för din skull." Och vem vill ens ha en kille som man måste tjata sig till?
Fyyyyy.......
Det jag tyckte var värst var att hon erkände hon överspelade att hon var full, vilket hon säkert gjorde för att kunna ta för sig med gott samvete.

Kan hålla med om att han borde säga ifrån men tycker fortfarande ansvaret ligger hos henne!
2020-04-14, 12:53
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det jag tyckte var värst var att hon erkände hon överspelade att hon var full, vilket hon säkert gjorde för att kunna ta för sig med gott samvete.

Kan hålla med om att han borde säga ifrån men tycker fortfarande ansvaret ligger hos henne!

Ja absolut, det hade alla tyckt om Amilia varit en kille och Lennie varit en tjej.. BB borde verkligen säga till Amilia på skarpen att hon måste sluta med det där, det är inte okej.

Lite fel att säga att Lennie ska kunna säga ifrån, han vill ju inte göra henne arg. Han hällde till och med vatten på henne!! Och ändå förstod hon inte?
2020-04-14, 12:56
Avstängd
Citat:
Han pissar på victoria verkar det som, hahahah ajdå, hon som saknade honom så mycket.
2020-04-14, 12:58
Medlem
Big Brother I Intervjun med alex efter att han lämna, han drog upp flera gånger även där att folk ljuger på sina döda och bla bla... varför visade dom inte honom klippet att alex verkligen sagt till mergim " varför rösta du inte på sami då?? dom borde tystat honom där en gång för alla..
2020-04-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
1) soja är ok för glutenintoleranta. Innehåller minimalt med gluten

2) det finns olika grader av glutenintolerans. Gasig i magen etc etc. Vissa får mer , andra mindre.

Läs på.
Amilia ägde inte honom utan använde sin härskarteknik.

1. Äggnudlar innehåller gluten.
2. Det hade varit jäkligt lätt att säga emot Amilia i glutenfrågan men Alex blev stum?
3. Amilia ägde honom oavsett vad då karln blev helt tyst.
2020-04-14, 12:59
Medlem
Vad stod det i brevet?
2020-04-14, 13:00
Medlem
Bbbloopers avatar
Tråkigt att Mergim och Amilia inte hamnade i barnlaget. Alla som är där kommer ju fixa detta. Förutom Jassa såklart. Risk att det blir mer skrik nu när hon ska leka barn
2020-04-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Big Brother I Intervjun med alex efter att han lämna, han drog upp flera gånger även där att folk ljuger på sina döda och bla bla... varför visade dom inte honom klippet att alex verkligen sagt till mergim " varför rösta du inte på sami då?? dom borde tystat honom där en gång för alla..

Att svära på sin cancersjuka morsa och bryta det som ingenting är smutsigt oavsett.
2020-04-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Att svära på sin cancersjuka morsa och bryta det som ingenting är smutsigt oavsett.

inte för o skydda honom , men han svor att han inte röstade på julia vilket folk inte verkar fatta..
och det gjorde han ju inte? jassa och alex fick hans röster
2020-04-14, 13:04
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg du klippet från igår, finns på ”bbklipp” på Instagram, där Amilia attackerar Lennie i sängen och biter honom i bröstvårtan fast han är obekväm och ifrågasätter vad hon håller på med. Om du stöttar Lennie borde du vilja ha ut en sådan person. Vidrigt beteende.

Ligger det kvar? Ser ett klipp, men där biter hon inte i nån bröstvårta och han säger definitivt inte ifrån. Det är klippet där Frida springer naken i början?

Är det ett annat klipp du nämner?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in