Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Såg du klippet från igår, finns på ”bbklipp” på Instagram, där Amilia attackerar Lennie i sängen och biter honom i bröstvårtan fast han är obekväm och ifrågasätter vad hon håller på med. Om du stöttar Lennie borde du vilja ha ut en sådan person. Vidrigt beteende.
Ska titta på det, men jag är absolut medveten om hur jävla jobbig hon är med Lennie ibland! Jag får damp över att hon inte läser hans signaler överhuvudtaget! Men en vuxen man ska väl kunna säga ifrån själv?? Är ju framförallt när hon är full och han ser ut som han vill försvinna från jordens yta haha
Oavsett så är det ju ett underhållningsprogram, och jag tycker det är roligare att titta på Amilia och Mergim tex, än att titta på Jassa och Martin! Hade jag tyckt att hon var en elak person så hade jag velat ha ut henne, som jag tycker Alex va sista veckorna. Jag tycker inte hon är elak, jag tror snarare hon har problem med att visa känslor och att läsa av sociala koder. På det sättet tycker jag att Julia och Amilia är lite lika faktiskt, de framstår som lite känslokalla.
Edit: Tittade på klippet och det kryper i kroppen.. Var ett tag sen det gjorde det så trodde hon kanske gett upp litegrann iaf hahah kommer väl aldrig hända..
Hur kan någon tjej tro att det beteendet går hem hos någon kille? Tror hon att han ska ge upp och ba, "okejrå, jag sätter väl på dig, för din skull." Och vem vill ens ha en kille som man måste tjata sig till?
Fyyyyy.......