2020-04-14, 12:10
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag tror rosa är helt lost, Lennie kommer inte nominera Martin , han kommer nog köra på julia och jasemine , frida kör nog mergim och Jasmine?

Frida skulle väl aldrig rösta på Mergim? De har ju kommit varandra mycket närmre på sista tiden.
2020-04-14, 12:13
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Jag tror rosa är helt lost, Lennie kommer inte nominera Martin , han kommer nog köra på julia och jasemine , frida kör nog mergim och Jasmine?

Frida lägger säkert på Martin och Jasse.
2020-04-14, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Frida skulle väl aldrig rösta på Mergim? De har ju kommit varandra mycket närmre på sista tiden.

Av dom som är kvar tror jag hon röstar på mergim faktist eller kanske Amilia

Martin gillar hon som fan likadant med sami och nu är hon nära julia igen
2020-04-14, 12:14
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Vi verkar inte titta på samma program haha
2020-04-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hon hade nog helst motverkat att få ett extrapoäng på sig själv.
Immuniteten kan hon vinna också.

Vinner Sami så vet hon att det poänget går på henne.
Mjo sant.
Ser det som att han kan sätta extra på 3 personer. Absolut på Amilia och Frida men även på Jassa
2020-04-14, 12:21
Avslutad
Vem kommer sami nominera?
2020-04-14, 12:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av csf
när är det imunitetstävlingarna är ?
Imorgon är det de
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Vem kommer sami nominera?
Inte amilia hoppas jag på eftersom hon kommer få 8 poäng, bättre lägga den på t.ex frida
2020-04-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag är inget "fan" av någon, men de jag gillar mest har alltid varit Sami, Lennie och nu Frida.
Har förhoppningar om att Samis riktiga jag är tillbaka nu utan Alex som förpestar tillvaron.

Men jag hatar inte Amilia, och håller inte med om att hon förpestar tillvaron där inne mer än någon annan. Hon är rolig emellanåt, mer än man kan säga om tex Jassa och Martin som jag aldrig skrattar åt.

Hon får gärna åka ut efter Jassa och Martin.
Såg du klippet från igår, finns på ”bbklipp” på Instagram, där Amilia attackerar Lennie i sängen och biter honom i bröstvårtan fast han är obekväm och ifrågasätter vad hon håller på med. Om du stöttar Lennie borde du vilja ha ut en sådan person. Vidrigt beteende.
2020-04-14, 12:26
Medlem
Citat:

Hon gillar inte Martin, har du sett hennes bikt häromdagen? Efter han försökte få över henne till ”sitt lag” så sa hon i bikten hon tyckte samtalet kändes obehagligt.
Tror inte hon hade nominerat Mergim, hon hade nog nominerat Amilia före honom.
2020-04-14, 12:26
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Nej gula rummet har de redan klart för sig , Amilia och frida

De var överens förra veckan också, gick sådär.

Fördelen nu är att de inte kan diskutera om att ändra sig vilket talar för att de står fast vid vad som bestämdes .
2020-04-14, 12:28
Medlem
Intervju med Alex

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/alex-manzizila-en-barndomsdr%C3%B6m-som-gick-i-uppfyllelse-12580681
2020-04-14, 12:33
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg du klippet från igår, finns på ”bbklipp” på Instagram, där Amilia attackerar Lennie i sängen och biter honom i bröstvårtan fast han är obekväm och ifrågasätter vad hon håller på med. Om du stöttar Lennie borde du vilja ha ut en sådan person. Vidrigt beteende.

Ska titta på det, men jag är absolut medveten om hur jävla jobbig hon är med Lennie ibland! Jag får damp över att hon inte läser hans signaler överhuvudtaget! Men en vuxen man ska väl kunna säga ifrån själv?? Är ju framförallt när hon är full och han ser ut som han vill försvinna från jordens yta haha

Oavsett så är det ju ett underhållningsprogram, och jag tycker det är roligare att titta på Amilia och Mergim tex, än att titta på Jassa och Martin! Hade jag tyckt att hon var en elak person så hade jag velat ha ut henne, som jag tycker Alex va sista veckorna. Jag tycker inte hon är elak, jag tror snarare hon har problem med att visa känslor och att läsa av sociala koder. På det sättet tycker jag att Julia och Amilia är lite lika faktiskt, de framstår som lite känslokalla.

Edit: Tittade på klippet och det kryper i kroppen.. Var ett tag sen det gjorde det så trodde hon kanske gett upp litegrann iaf hahah kommer väl aldrig hända..

Hur kan någon tjej tro att det beteendet går hem hos någon kille? Tror hon att han ska ge upp och ba, "okejrå, jag sätter väl på dig, för din skull." Och vem vill ens ha en kille som man måste tjata sig till?
Fyyyyy.......
Senast redigerad av Honeyryder 2020-04-14 kl. 12:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in