2020-04-14, 00:52
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Tack för upplysningen. Nu funderar jag på hur man kan vilja ligga med en kille som luktar gammal fylla. Usch snuskigt .....
Går åt båda hållen ros söker ros...🥰🥰🥰🥰
2020-04-14, 00:53
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag tror han blev irriterad eftersom det hon kritiserade träffade honom personligen (och Amilia).
Enligt Martin, Sami och Jassa så är det helt okej för Martin att vara en envis jävla mansgris. Frida däremot, hon borde ha lagt sig och bugat för Martins fötter, inte vara så envis.

Har typ aldrig kallat någon för mansgris, men Martin är fanimig en mansgris.
Martin

*Berättar att han har varit i slagsmål
*Pratar med Frida om att han har farliga vänner och att hon inte vågar träffa dem
*Säger att han är dålig på att få känslor för kvinnor
*Skryter inne i det gula rummet att han inte är rädd för Julia/Amilia
*Killen säger att han kommer från orten Åkersberga och levt ett tufft liv
*Går runt och kallar alla för ''bror''
*Kan uppenbarligen inte diskutera med kvinnor och säger att han ser svart i ögonen när Amilia firade att Alex åkte ut idag

Jag har säkert missat mycket men Martin Forstén även känd som mesiga snickaren känns som någon karikatyr.
2020-04-14, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Om du tänker på Julia så kom hon efter midnatt när alkoholen var slut... Sov du du då eller tog du en nattmacka??

Haha, kanske tog en nattmacka s att jag skulle ha energi och följa allt spännande som händer när jag somnar från BB. Kan ni som kollar live uppdatera oss andra. Har vi någon drama i huset?
2020-04-14, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Det missade jag, vad sa han om henne?
Var han som drog igång hela diskussionen om henne genom att säga att "Frida är så jäävla envis", typ. Och sedan fortsatte han på det spåret. Han sa väl egentligen inget mer, utan det var Martin och Jasmine som började ranta på om att hon skulle åka hem eftersom hon inte är ute efter miljonen osv och han höll med. Aldrig upplevt att Sami dragit igång ett skitsnack på det sättet innan? Han brukar ju bli utsatt för att behöva lyssna på det, men ofta svara endast "Mm", "Aa" och "Aa fan" men nu var det verkligen han som tog initiativet till skitsnacket som blev om henne. Inte ok.
2020-04-14, 00:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Haha, kanske tog en nattmacka s att jag skulle ha energi och följa allt spännande som händer när jag somnar från BB. Kan ni som kollar live uppdatera oss andra. Har vi någon drama i huset?
Har du inte live?
2020-04-14, 00:58
Medlem
Miraquellas avatar
Kul att se: Sami och Frida prata barnprogram. Ingen hajar någonting. Likaså sjöng de värmlandslåt och lite andra crazy stuff. Alla satt som frågetecken. Det där är spännande! 😜😜😜
2020-04-14, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Har du inte live?

Nej 😉 idag hade jag velat smygtitta in i BB huset
2020-04-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Verkar som praktufot till blåval lyckats manipulera många här som börjat ”gilla” denna idiot. Dags att vakna! Det här är en människa som ska ut i pandemin ögonabums! Glöm inte det.

Hon lär ju klassas som riskgrupp så det där var mycket elakt mot det svenska folket. Kommer hon ut blir det en tung belastning för sjukvården.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Var han som drog igång hela diskussionen om henne genom att säga att "Frida är så jäävla envis", typ. Och sedan fortsatte han på det spåret. Han sa väl egentligen inget mer, utan det var Martin och Jasmine som började ranta på om att hon skulle åka hem eftersom hon inte är ute efter miljonen osv och han höll med. Aldrig upplevt att Sami dragit igång ett skitsnack på det sättet innan? Han brukar ju bli utsatt för att behöva lyssna på det, men ofta svara endast "Mm", "Aa" och "Aa fan" men nu var det verkligen han som tog initiativet till skitsnacket som blev om henne. Inte ok.
Tror han blivit påverkad av vansinnesveckan med Alex, han matade ju på med skitsnack 24/7.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Har du inte live?
Köp live. Orka uppdatera till snåljåp!😂😂😂😂😂
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Ja din favorit sitter just nu med rödvinsflaskan och pratar om Disneyfilmer. Underhållning på högsta nivå som vanligt när hon är i DC
2020-04-14, 01:01
Medlem
Oooooh my god de pratar om Den otroliga vandringen

Aldrig känt så starkt innan att jag bara vill hoppa in och joina diskussionen. Min absolut BÄSTA barndomsfilm<333 Shadow, Chance och Sassy heter djuren ju!!!! ATT de inte minns det!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in