2020-04-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Man börjar ju undra... Glasman sa ju i början att han drack en sån hink själv på förfest utanför huset. Sista veckan i huset sluddra han ju också efter 2/3 enheter och gick och la sig kl 9

Vi vet varför han gick och la sig 😉 och han sov inte själv.
2020-04-14, 00:43
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Man börjar ju undra... Glasman sa ju i början att han drack en sån hink själv på förfest utanför huset. Sista veckan i huset sluddra han ju också efter 2/3 enheter och gick och la sig kl 9
Hallå! Ögona gick i kors efter typ två öl. GLÖM inte då han tuppa av 21.00!!! Sååååå crazy😱😱😱😱
2020-04-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Exakt! Vad är det för fel på regnbågar dessutom? Det är inte coolt att hata på snällhet, godhet och glädje. Man är inte svag för att man är snäll. Frida visar gång på gång att hon har en inre styrka och att hennes inställning vinner i längden. Hoppas bara hon orkar hålla humöret uppe, är nog ganska svårt i det där huset.

Btw, vad är det med Sami som gör att han verkar så oskön nu för tiden? Kan inte sätta fingret på det, men får inte alls lika bra eller gulliga vibes från honom längre.
Men precis så, sjukt bra skrivet. Men vad ska man förvänta sig av Martin, som går runt och skryter om hur många slagsmål han varit i osv? Så himla typiskt bittra människor att störa sig på att andra är glada och positiva. Hoppas verkligen också det, det märks att det är jobbigt för henne att inte bli accepterad för den hon är och jag tycker så synd om henne. Hoppas hon vet att hon är en så himla fin som person.

Nej, jag vet fan inte heller det men han är absolut inte lika likeable som han var från början. Vet inte om det är pga spelet blivit mer påtagligt och att han dragits med i det, eller vad det är. Men har svårt att se att han i början skulle prata på det sättet om något som han prata om Frida nu på utegården.
Senast redigerad av RacktAv 2020-04-14 kl. 00:46.
2020-04-14, 00:44
Medlem
__Alez__s avatar
Dressen Sami har nu är den han fick av Anty va?
2020-04-14, 00:45
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jullan la sig inte 21.00!!!🤣🤣🤣🤣🤣 glas1 tuppade av... heeelt crazy. Han knullade på natten då hon kom och la sig. Såg allt.
2020-04-14, 00:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Produktionen injicerar ghb i ölburkarna, för att hålla nere kostnaderna.😉
Förklarar också Glasmans beteende innan han blev utröstad.😁
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-14 kl. 00:49.
2020-04-14, 00:46
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag tror han blev irriterad eftersom det hon kritiserade träffade honom personligen (och Amilia).
Enligt Martin, Sami och Jassa så är det helt okej för Martin att vara en envis jävla mansgris. Frida däremot, hon borde ha lagt sig och bugat för Martins fötter, inte vara så envis.

Har typ aldrig kallat någon för mansgris, men Martin är fanimig en mansgris.

Du kan ha en poäng här . Men jag är mer benägen och kalla han för Bluffen från Åkersberga. .
Framställer sig som tuff på utsidan men sitter i fjortis-Jassas knä i huset utan egna åsikter.
Synd att hon inte åkte idag så han fick stå på sina egna ben
2020-04-14, 00:48
Medlem
Citat:
Fortsätter de som nu kanske Frida tar miljonen framför näsan på dem. Håller med att hon är den mest sympatiska just nu. Go Frida 😍

Håller med. Frida och Sami i finalen hahaha det skulle sticka i ögonen på folk där inne
2020-04-14, 00:49
Medlem
Miraquellas avatar
Frida och Sami... vad händer där? 😄😄😄😄
2020-04-14, 00:49
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Men precis så, sjukt bra skrivet. Men vad ska man förvänta sig av Martin, som går runt och skryter om hur många slagsmål han varit i osv? Så himla typiskt bittra människor att störa sig på att andra är glada och positiva. Hoppas verkligen också det, det märks att det är jobbigt för henne att inte bli accepterad för den hon är och jag tycker så synd om henne. Hoppas hon vet att hon är en så himla fin som person.

Nej, jag vet fan inte heller det men han är absolut inte lika likeable som han var från början. Vet inte om det är pga spelet blivit mer påtagligt och att han dragits med i det, eller vad det är. Men har svårt att se att han i början skulle prata på det sättet om något som han prata om Frida nu på utegården.
Det missade jag, vad sa han om henne?
2020-04-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Jullan la sig inte 21.00!!!🤣🤣🤣🤣🤣 glas1 tuppade av... heeelt crazy. Han knullade på natten då hon kom och la sig. Såg allt.

Tack för upplysningen. Nu funderar jag på hur man kan vilja ligga med en kille som luktar gammal fylla. Usch snuskigt .....
2020-04-14, 00:50
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Om du tänker på Julia så kom hon efter midnatt när alkoholen var slut... Sov du du då eller tog du en nattmacka??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in