2020-04-14, 00:25
Medlem
riskns avatar
Gnälliga Martin går ut på utegården och Sami bekräftar allt hans skit. Jag hatar deras pikar mot Frida. Jag ska rösta kvar henne mot alla där inne. De ska fan inte tro att de kan vinna över henne med den hybrisen.
2020-04-14, 00:26
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Bra Frida! Visar att hon inte helt sitter i Amilias knä.
Står upp bra.

Varför Amilia och Martin gick emot så hårt är ju just pga att de är två av de som klarat sig enbart pga vunna tävlingar.
2020-04-14, 00:26
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Fy fan så jobbig Martin är på fyllan, låter inte Frida ens tala till punkt och när hon säger ifrån så blir han sur. Jag tror att hon bestämt sig att inte ta skit från honom igen.

Ja han börja ju slira innan han öppnat tredje ölen.. Tror dock han VILL provocera henne för att se om hon är så neutral och go som hon framställer sig själv.
2020-04-14, 00:27
Medlem
Miraquellas avatar
Hahaha nu sitter idiot Martin och förklarar att andra saker som kan påverka en som person. Säg rakt ut: knulla idiojassa! JAAA det påverkar bilden av dig, Martin. LÄS Detta på måndag då du ryker!!!!!
2020-04-14, 00:28
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja han börja ju slira innan han öppnat tredje ölen.. Tror dock han VILL provocera henne för att se om hon är så neutral och go som hon framställer sig själv.
Varför tål han/dom så lite? Spetsad?
Medlem
Citat:
Tror det kommer en ny omgång av Biggest Looser snart om du är intresserad? Där kan du se vikt på riktigt om du nu kollar på BB bara för att vara kroppspositiv/överviktig...

Ni har inte pratat om något annat än Amilias vikt. Jag har inte sån fokus på vikt

Tycker heller inte att det är något fel på Amilia, smart och charmig. Det kan inte vara förbjudet att ha en annan åsikt än den du har. Vi lever i en fri värld och jag gillar former 😍
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Jag tror han blev irriterad eftersom det hon kritiserade träffade honom personligen (och Amilia).
Enligt Martin, Sami och Jassa så är det helt okej för Martin att vara en envis jävla mansgris. Frida däremot, hon borde ha lagt sig och bugat för Martins fötter, inte vara så envis.

Har typ aldrig kallat någon för mansgris, men Martin är fanimig en mansgris.
2020-04-14, 00:30
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Älskar Frida. Blir så provocerad över att de där inne inte förstår sig på henne och väljer att hela tiden missförstå henne.

Martin kan ta sitt jävla "hon vill ha regnbågar" och köra upp det där solen aldrig lyser, han är en sådan jäöövla översittare. Och blir så fucking lack på att de säger att "MeN Om Du iNtE ViLl VaRa HäR Så Åk HeM Då" när Sami suttit i flera veckor och sagt hur mycket han vill hem. Men bara för att det är Frida så är det SÅ FEL.

Seriöst. Håll käften hela jävla högen. Frida är så mycket BÄTTRE person än alla där inne tillsammans, inklusive Sami i nuläget.
Exakt! Vad är det för fel på regnbågar dessutom? Det är inte coolt att hata på snällhet, godhet och glädje. Man är inte svag för att man är snäll. Frida visar gång på gång att hon har en inre styrka och att hennes inställning vinner i längden. Hoppas bara hon orkar hålla humöret uppe, är nog ganska svårt i det där huset.

Btw, vad är det med Sami som gör att han verkar så oskön nu för tiden? Kan inte sätta fingret på det, men får inte alls lika bra eller gulliga vibes från honom längre.
2020-04-14, 00:30
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Han har alkoholproblem. Samma som Glasman. Full på 3 5,2. Heeelt sorgligt.
2020-04-14, 00:32
Medlem
riskns avatar
Jag har aldrig sett Martin provocera en snubbe där inne när han är på sitt speciella humör.
2020-04-14, 00:33
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Undra ifall de knullat förut, de måste dom väl ändå gjort :P

Tyvärr, när amilia är med i leken så ska de roastas in i kaklet, men hon är nog inte lika kaxig i uppdragsrumet på måndag såvida hon inte har världens flax och vinner immunitet

Hon har inte det flaxet. Men produktionen fixar nog så hon kan ligga i soffan på måndag igen oavsett prestation eller snarare avsaknad av prestation ..
2020-04-14, 00:34
Medlem
__Alez__s avatar
Hoppas Sami, Martin, Jassa, Frida och Julia röstar snarlikt denna gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in