2020-04-14, 00:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Anty och Alex sitter och livar på Instagram, försöker framstå som vinnare när båda åkt ut.
Anty fick stryk av Lisa och Alex överlevde inte Frida, dom är losers.
Hur Anty kan tända på en IQ-befriad neger är en gåta, lr ksk inte då hon själv är en idiot.
Dom är ju lika störda båda två
2020-04-14, 00:18
Medlem
Honeyryders avatar
Jassas input i diskussionen:
"Det har existerat grupperingar, det har det"
Wtf haha, hade ju inte så mycket med diskussionen att göra huruvida grupperingar funnits eller ej
2020-04-14, 00:19
Medlem
Nu är Skrikapan jättesvartsjuk för hennes Snickare sittet och håller med om saker som Blåvalen säger. Tror hon kommer få ett sedvanligt psykosutbrott senare.
2020-04-14, 00:19
Medlem
Miraquellas avatar
Satan vad klok Frida är.
2020-04-14, 00:20
Medlem
__Alez__s avatar
Bra Frida! Visar att hon inte helt sitter i Amilias knä.
Står upp bra.
2020-04-14, 00:20
Medlem
Honeyryders avatar
När Frida sa att det finns saker hon inte får berätta så tror jag hon syftar på Anty, och varför hon blev utröstad.

Och nu ska Sami hålla Martin om ryggen, även om han har fel eller inte. FAN så jävla SVAG Sami är. Blir så förbannat jävla besviken på han.

Falska jävlar.
2020-04-14, 00:21
Medlem
Martin har verkligen seglat upp som ett störningsmoment hos mig Vill så gärna ha ut Amilia men tror jag vill ha ut Martin nästa vecka..får väl se hur veckan blir..
2020-04-14, 00:21
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Du anmälde mig igår. Jag vet att du sitter och anmäler folk här. De flesta av oss har pratat länge här och du kommer in som ny och är tvärtemot bland typ 90 % Så man märker att det är du och att du är ny och anmäler. Det är inte många här som älskar Amilia så mycket som du gör

Tror du ska blicka förbi tråden lite grann. Att vart och vartannat inlägg handlar om hur äcklig, fet och falsk Amelia är säger inte så mycket mer än att det är Flashback.

Jag skriver inte så mycket då jag inte tar BB på blodigt allvar mer har läst mycket.

Sen får ni tänka lite på i vilken ålder de som röstat är. Där har ni ett av svaren till varför Mergim och Amelia förmodligen är mer populära än vad många här förstår.

Hur roligt var det egentligen med Sami och Glasman, när de endast satt i en stol och diskuterade taktik hela dagarna? Eller Martin och Jasmines oupphörliga kel?

Sami har vunnit mycket sedan Glasman åkte ut, nu håller han på och sabbar det genom att liera sig med Martin och Jasse. Tyvärr.
2020-04-14, 00:23
Bannlyst
Martin tror han har chans på att vinna miljonen, snacka om dålig självinsikt, jämför dig med Sami jävla nolla och fundera på vem tittarna föredrar!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Slutsatsen du ska dra då är att andra i huset äter mycket mer än henne om så är fallet. 😂🤣

Tror det kommer en ny omgång av Biggest Looser snart om du är intresserad? Där kan du se vikt på riktigt om du nu kollar på BB bara för att vara kroppspositiv/överviktig...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Satan vad klok Frida är.
Älskar Frida. Blir så provocerad över att de där inne inte förstår sig på henne och väljer att hela tiden missförstå henne.

Martin kan ta sitt jävla "hon vill ha regnbågar" och köra upp det där solen aldrig lyser, han är en sådan jäöövla översittare. Och blir så fucking lack på att de säger att "MeN Om Du iNtE ViLl VaRa HäR Så Åk HeM Då" när Sami suttit i flera veckor och sagt hur mycket han vill hem. Men bara för att det är Frida så är det SÅ FEL.

Seriöst. Håll käften hela jävla högen. Frida är så mycket BÄTTRE person än alla där inne tillsammans, inklusive Sami i nuläget.
2020-04-14, 00:25
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Martin har verkligen seglat upp som ett störningsmoment hos mig Vill så gärna ha ut Amilia men tror jag vill ha ut Martin nästa vecka..får väl se hur veckan blir..
Ja han verkar bli Alex 3.0

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in