2020-04-14, 00:08
Medlem
Censur på utegården för att Mergim och Amilia började smyga in på nästa veckas nomineringar.
2020-04-14, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Varför ska Martin alltid diskutera på varenda jävla fest? Kan han inte bjuda på någon fin dans eller liknande för en gångs skull. Hade varit fint!

Han är sååå dryg när han dricker...
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Du anmälde mig igår. Jag vet att du sitter och anmäler folk här. De flesta av oss har pratat länge här och du kommer in som ny och är tvärtemot bland typ 90 % Så man märker att det är du och att du är ny och anmäler. Det är inte många här som älskar Amilia så mycket som du gör

Helt rätt!
Fler än du som fattat att Observer2020 INTE observerar utan är här för att trolla
Lika bra vi slutar svara henne
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Eller hur! Han blir en stridstupp
Skitbra.Autonominerar sig själv. Köööör! Och rätt ut på måndag. 🤣🤣😂😂😂
2020-04-14, 00:10
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Som jag sa, dom har inget annat att prata om.
Exakt.
2020-04-14, 00:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Alex kör live med anty just nu på instagram

efter 60 dagar kan man ju tro att han saknat sin dotter men istället åkte hem för o pippa anty hahhahaha.
Undra ifall de knullat förut, de måste dom väl ändå gjort :P
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Onekligen. Trodde det skulle sluta när han åkt ut men hon fortsätter spy galla över folk som INTE är i hennes närvaro.
Hon fick nån förhoppning av att hon betraktas som ärlig efter 5 minuter med ett durkslag på huvudet...
Tyvärr, när amilia är med i leken så ska de roastas in i kaklet, men hon är nog inte lika kaxig i uppdragsrumet på måndag såvida hon inte har världens flax och vinner immunitet
2020-04-14, 00:11
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Undra ifall de knullat förut, de måste dom väl ändå gjort :P

Tyvärr, när amilia är med i leken så ska de roastas in i kaklet, men hon är nog inte lika kaxig i uppdragsrumet på måndag såvida hon inte har världens flax och vinner immunitet
Vore väll bäst! 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Anmälde inte dig igår men jag gjorde det nu. DU är den första jag anmält så sluta komma med falska anklagelser och snacka BB frågor.

Jag började kolla BB för några veckor sedan och jag delger mina åsikter. Jag gillar Amilia för att hon är en bra deltagare. Det finns fler som är bra och jag kommer rösta på dem. Du får rösta på finalfavoriter. Thats life
Vad anmälde du mig för nu? Är du verkligen på riktigt?? Du har många du får kämpa emot i den här tråden du. Varför kom du ens hit? Lycka till med dina anmälningar
Medlem
Honeyryders avatar
Fy fan så jobbig Martin är på fyllan, låter inte Frida ens tala till punkt och när hon säger ifrån så blir han sur. Jag tror att hon bestämt sig att inte ta skit från honom igen.
2020-04-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Helt rätt!
Fler än du som fattat att Observer2020 INTE observerar utan är här för att trolla
Lika bra vi slutar svara henne
Tack snälla
2020-04-14, 00:12
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Vad anmälde du mig för nu? Är du verkligen på riktigt?? Du har många du får kämpa emot i den här tråden du. Varför kom du ens hit? Lycka till med dina anmälningar
Kan ni sköta erat bråk på annan plats? Irriterande.
2020-04-14, 00:13
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Fy fan så jobbig Martin är på fyllan, låter inte Frida ens tala till punkt och när hon säger ifrån så blir han sur. Jag tror att hon bestämt sig att inte ta skit från honom igen.

Frida har rätt i det hon säger. Utan tävlingar så hade hälften av de 8 som är kvar röstats ut första veckorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in