2020-04-14, 00:02
Medlem
Alex kör live med anty just nu på instagram

efter 60 dagar kan man ju tro att han saknat sin dotter men istället åkte hem för o pippa anty hahhahaha.
2020-04-14, 00:03
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu är roasten igång av amilia på alex, hon älskar detta

Onekligen. Trodde det skulle sluta när han åkt ut men hon fortsätter spy galla över folk som INTE är i hennes närvaro.
Hon fick nån förhoppning av att hon betraktas som ärlig efter 5 minuter med ett durkslag på huvudet...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Sedan jag började kolla BB har gula rummet gjort allt det du skriver. Gillar Amilia sedan lögndetektorn och försök att läsa och förstå följande

Amilia är inte min favorit, men en av dem.
Du kanske ska ta en funderare på varför hon är så hatad innan du kastar dig in i att försvara henne bara för att hon ägde i lögndetektorn. Tycker att det är synd att du inte fått den verkliga bilden av henne då du inte tittat från start. Kanske ska ta det lugnt med att försöka kasta skit på andra deltagare då du inte vet något om den du försöker "skydda" bara en tanke. Sen kan jag även erkänna att det finns många som har gjort lite fel här och där, även dom jag gillar men det finns ingen i huset som är på hennes nivå!
Medlem
iridescences avatar
Varför ska Martin alltid diskutera på varenda jävla fest? Kan han inte bjuda på någon fin dans eller liknande för en gångs skull. Hade varit fint!
2020-04-14, 00:04
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Hahaha säga vad man vill av Amilia, men hennes imitation av Alex klickande/saker han säger är fan KLOCKREN.

Så jävla skönt att slippa de där klickljuden, hans osammanhängande svar och hans bullshitande.
Skönt är bara förnamnet.
2020-04-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

efter 60 dagar kan man ju tro att han saknat sin dotter men istället åkte hem för o pippa anty hahhahaha.

Säger de något intressant?
2020-04-14, 00:06
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Ja, man blir inte förvånad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Varför ska Martin alltid diskutera på varenda jävla fest? Kan han inte bjuda på någon fin dans eller liknande för en gångs skull. Hade varit fint!

Eller hur! Han blir en stridstupp
Medlem
Holgersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Verkar som praktufot till blåval lyckats manipulera många här som börjat ”gilla” denna idiot. Dags att vakna! Det här är en människa som ska ut i pandemin ögonabums! Glöm inte det.

Den största anledningen till att jag vill att Amilia vinner är att göra alla er hatare sura. Alla ni som kallat henne glåpord och praktiskt taget önskat livet ur människan i 60 dagar. Jag vill att det ska svida till i era meningslösa liv en stund.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Du anmälde mig igår. Jag vet att du sitter och anmäler folk här. De flesta av oss har pratat länge här och du kommer in som ny och är tvärtemot bland typ 90 % Så man märker att det är du och att du är ny och anmäler. Det är inte många här som älskar Amilia så mycket som du gör

Anmälde inte dig igår men jag gjorde det nu. DU är den första jag anmält så sluta komma med falska anklagelser och snacka BB frågor.

Jag började kolla BB för några veckor sedan och jag delger mina åsikter. Jag gillar Amilia för att hon är en bra deltagare. Det finns fler som är bra och jag kommer rösta på dem. Du får rösta på dina favoriter. Thats life
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-14 kl. 00:11.
2020-04-14, 00:07
Bannlyst
Som jag sa, dom har inget annat att prata om.
2020-04-14, 00:07
Medlem
iridescences avatar
Martinlogik i diskussioner: "Jag håller med dig i allt du säger, det är bara det att du har fel!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in