Haha shit vilken hybris Jasmine har: "Jag kommer inte kunna vistas ute utan att folk känner igen mig, inte åka tunnelbana eller någonting" Kom ner på jorden, snälla... ut med henne ikväll så hon får se att livet efter BB inte består av paparazzis och annat folk som jagar en..
Huuuuur??? Var det kul att höra Neej nej Neej nej Neej??
Eller att han låtsades bli rädd för minsta lilla? Vad var det som var så roligt? Ärligt talat säg att du driver???
Det rör om mest i huset. Martin måste då börja stå på egna ben och Blåvalen, Lennie och Bögrim får sig en rejäl tankeställare. Även kappvändaren Frida kommer gråta en skvätt. Sami blir lycklig som får behålla båda som står han närmast.
Vad är det för jävla bottenskrap i studion, trasiga människor... in med vettiga människor som kan prata normalt och inte är så jävla efterblivna o bittra, bögar i huset och bögar i studio COMEON
Haha shit vilken hybris Jasmine har: "Jag kommer inte kunna vistas ute utan att folk känner igen mig, inte åka tunnelbana eller någonting" Kom ner på jorden, snälla... ut med henne ikväll så hon får se att livet efter BB inte består av paparazzis och annat folk som jagar en..
Absolut!
Mamma hämtar henne om en timma sen är det raka vägen till karantän i Halmstad. Glamoröst värre!!
Hon verkar rätt oskön. Kommenterades en del kring hur hon och en annan gick på den tredje i gänget i deras dåvarande podd. Har inte lyssnat på det själv men om det stämmer så passar hon ju bra i årets "mobbningsfria" säsong. Am och hon är säkert kompisar. Verkar passa ihop.