2020-04-13, 20:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Hon har pratat om droger flera gånger. Mest anmärkningsvärt var det väl när hon, Glasman och Sami pratade om att åka till Perus djungel för att smaska i sig ayahuasca efter BB. (Typ vecka 2)

Ifrågasätt inte när du inte har sett programmet.
Fast ayahuasca är egentligen inte en drog, verkar vara världens bästa psyk och slutaknarkamedicin!👍
Sett några dokumentärer om det, och verkar funka skitbra för ovanstående problem.
Jävligt hallucinogent dock! Spyframkallande också.

Ont. Julia är snygg som vanligt
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-13 kl. 20:57.
2020-04-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag fattar vad du menar med dina inlägg om Am. Tur för de som inte fattar för de har uppenbarligen inte stött på en sån som Am i verkliga livet och sett konsekvenserna kring en sån person om de får agera fritt.

OnT: Lustigt fenomen att fler och fler vill BUSa sig därinne.

Tänk dig Alex med BUS 😂😂
2020-04-13, 20:47
Medlem
DjPuttes avatar
Splittat mellan Alex & Jassa i Den officiella Big Brother sidan, Ngn som har koll på de andra grupper & discord?

För mig ut med Jassa så läget nu finns IGEN - Alex kan man ta ut nästa gång
2020-04-13, 20:47
Medlem
Zingo2s avatar
Ge mig ett gott slut på påsken, UT med Jass!!!!!!!
2020-04-13, 20:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Tänk dig Alex med BUS 😂😂
Nej tack
Tänker gärna så lite som möjligt på den mannen.
2020-04-13, 20:48
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kolla kommentarerna på BBs senaste post på Facebook. Det kommer att stå mellan SD-Jasmine och Alex. Det är fan många som vill ha ut Jasmine
Jag har inte facebook men instagram däremot och där är ställningen densamma, alex i topp på att få lämna.
Hoppas de säger hur många procent röster alla fick...
2020-04-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
När BB tar slut så tar jag livet av mig. Var det de du ville höra?

Sluta gå OT din tönt!

Jag förstår inte vart du vill komma, du behöver inte vara otrevlig, jag har inte gjort dig något. Jag ställer en fråga om Big brother, vem ni tror åker och då svarar du otrevligt och sen dumförklarar du mig två ggr för att jag inte sitter fastklistrad varenda sekund vid 24/7.

Just nu framstår du ju som Amilia, osäker och arrogant bara..det är väl inte att gå OT. Eller vem är din favorit i huset?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Det vill jag med göra

100% underdogsen får alltid min röst! om frida står mot martin ska martin ut med huvudet före
Medlem
Bbbloopers avatar
Alla som inte röstat än RÖSTA UT SD-JASSA!

Det rör om mest i huset. Martin måste då börja stå på egna ben och Blåvalen, Lennie och Bögrim får sig en rejäl tankeställare. Även kappvändaren Frida kommer gråta en skvätt. Sami blir lycklig som får behålla båda som står han närmast.
2020-04-13, 20:52
Medlem
mergim kommer inte känna sig hotad utav alex efter ikväll när alex åkt
mergim och alex hänga mycket mer ska ni se. OTIPPAT
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Tack för tipset, men egentligen är jag inte så intresserad av programmet att jag skulle vilja se mer, även om jag har brister i min BB allmänbildning. Håller på att bli frisk från Corona och sitter och skriver här i brist på ngt bättre, första dagen uppe p g a tröttheten.

Det finns säkert även stunder då allting flyter där som normalt, men jag har råkat se det fula spelet, som naturligtvis inte pågår hela tiden. Kanske uppmärksammar man inte det fula spelet lika mkt när man ser så mkt av det normala emellan?
Jag kollar enbart avsnitten och klippen som läggs upp på insta (som ofta består av höjdpunkter)

Okej, jag tänkte att som verkade lägga upp långa analyser av deltagare var intresserad av en vidare fördjupning. Du verkar ändå ha tänkt på ämnet mycket och på de sidorna finns mycket att gotta sig i.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Jag är en av många som kmr rösta kvar Frida pga hur de behandlar henne. Det är så jävla fel och det ska dom få veta då jag tror att många tänker liknande.

Om Frida står mot Martin så ska Frida stanna. Men der är ju alltid tre som kommer hänga löst ju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in