2020-04-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Verkligen! Hon har inget mer att bevisa för hon kan inget mer än det hon hållt på med i veckor. Nämligen bara SKRIK!

Gallskrik och smaskande på sin prins
2020-04-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kollade du när Jessica fortfarande var kvar i huset? Am bl.a var en bitch mot henne. Blickar, fniss vid fel tillfälle osv. Herregud det var utfrysning och subtilt nedtryckande om och om igen.
Jag kollade bara avsnitten då. Jag såg att Jessica sa att hon inte kommit in i gruppen men såg inget som visade varför. Jag förstod att det handlade om rosa rummet, men det var inget jag såg.

Den sidan av Amilia och vissa andra såg jag dock mot Victoria när Anty var i huset. Efter att Anty åkte har jag inte sett det.
2020-04-13, 21:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag gillar de som ger positiva vibbar och skratt i huset 🤷🏻‍♀️ Händer ju mkt roligt när hon är på det humöret och spexar, såklart gillar jag inte allt hon säger hela tiden. Lenny är mogen och gillar hans och Mergims sätt att vara mysiga mot varandra. Man måste även tänka på att mergim bara är 21 i vissa saker han triggas igång på, men jag tycker han vuxit massor nu de senaste veckorna. 👍
Sami va ju störtskön när han va påskkärring och blev asglad över jord. 😂👍 Han behöver komma ut ur det sura rummet helt enkelt. Tror hans följare insett det nu 👏
Lennie bjuder på skratt????? Är du allvarlig?
2020-04-13, 21:06
Medlem
Zingo2s avatar
Vad är det för typ bredvid äcklet Moa?
2020-04-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Samma här, har också röstat på att få ut henne..Hon är och förblir inget annat än en jobbig, skrikig och barnslig person..Iaf i detta program, hon kanske är en schysst och avslappnad tjej IRL, även om det är högst tveksamt dock...

Ja man vet ju inte hur folk är utanför men just i BB går det inte att kolla en sekund innan jag vill slå sönder TVn när jag ser henne haha
2020-04-13, 21:07
Medlem
Bbbloopers avatar
Kanske lika bra SD-Jassas mamma startar bilen redan nu och kör upp till Sthlm..
2020-04-13, 21:07
Medlem
Bulletzs avatar
Ludret kör vidare med sin hor-taktik: "Jag ska gå runt naken i huset om jag blir kvar"
2020-04-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
En storvuxen transa/bög.
2020-04-13, 21:08
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

En väg som var med redan första veckan och som utrykligen inte gillar Sami..
2020-04-13, 21:09
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Lennie bjuder på skratt????? Är du allvarlig?

Skrattade mkt åt han tex under skräckväckan
2020-04-13, 21:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag kollade bara avsnitten då. Jag såg att Jessica sa att hon inte kommit in i gruppen men såg inget som visade varför. Jag förstod att det handlade om rosa rummet, men det var inget jag såg.

Den sidan av Amilia och vissa andra såg jag dock mot Victoria när Anty var i huset. Efter att Anty åkte har jag inte sett det.
Ok. Har man väl sett det förstår man vad det är för sorts svag individ det handlar om. Tror Am fortsatt utfrysning av utvalda mer genom att vara "rolig" på deras bekostnad bakom ryggen och lockat andra till skratt. Hon är ju smart och har lärt sig under tiden vad hon kommer undan med och vad hon vinner på. Folk gillar ju de som får en att skratta så det är helt rätt taktik av henne att skämta järnet.
2020-04-13, 21:10
Medlem
skillemandinkis avatar
Jag kan inte se liven!! 24/7 ser jag men inte studion !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in