2020-04-13, 20:57
Medlem
Kommentarer på kvällens looks:

Mergim kör tema knallorange, både kläder och face. Kul med killar som vågar använda färg! 3/5

Frida kör på en lite stram piffighet - tyvärr en diss från mig då det ser lite tantigt ut. 1/5

Martin kör på leo-mys som han bär upp med sin självsäkra aura. Samis kläder va? 3/5

Jassa är blondare än någonsin, med gula glajjor och prickig klänning sportar hon en lekfull festivalstil. 4/5

Alex satsar på stilrent svart och den fd. trendiga sotarmössan. Snyggt men lite tråkigt. 3/5.

Sami är stilig ikväll, street och stylish på samma gång! 5/5

Julia kör McDonalds färgskala och det är inte en av hennes bästa outfits men snyggt ändå. 3/5

Amilia kör den enkla klassiska ”lilla svarta”. Snyggt! 5/5

Lennie ser ut exakt som vanligt (och med löjligt stora hål i jeansen). 1/5
2020-04-13, 20:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha hon är inte min största favvo. Det är Lenny och Mergim. Men nivån på en del av er här inne verkar ju minst sagt omoget. Så förmodligen är ni inte säkra på eran manlighet så ni kan se att killar kan kramas eller som Lenny är, väldigt uppfostrad och inte vill såra nån. 🤷🏻‍♀️ Då tycker ni han är för mesig. När amilia säger va hon tycker så är hon knäpp för just det enligt er 🤔

Nä ut med Alex som trycker ner och hånar. Sen kommer gruppen bli mer harmonisk ! Sami kommer trivas med Lenny och Martin när de kan göra sina hobbysaker.
Ok, du gillar hennes fångar? Usch!!!!
2020-04-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
ALEX ska ut! Jassa tar vi nästa vecka

Inte ens säkert att hon sitter löst då. Helt plötsligt så står hon i finalen tillsammans med sin älskare. Tyvärr har jag redan röstat på henne
2020-04-13, 20:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha hon är inte min största favvo. Det är Lenny och Mergim. Men nivån på en del av er här inne verkar ju minst sagt omoget. Så förmodligen är ni inte säkra på eran manlighet så ni kan se att killar kan kramas eller som Lenny är, väldigt uppfostrad och inte vill såra nån. 🤷🏻‍♀️ Då tycker ni han är för mesig. När amilia säger va hon tycker så är hon knäpp för just det enligt er 🤔

Nä ut med Alex som trycker ner och hånar. Sen kommer gruppen bli mer harmonisk ! Sami kommer trivas med Lenny och Martin när de kan göra sina hobbysaker.
Du svarade inte på min fråga. Jag är inte en av de killarna du beskriver men tack för att du blottar dig genom ditt svar. LennY säger du? Ska du diskutera med mig så behöver du inte dra med mig i din generella uppfattning om vad andra skriver. Det blir väldigt märkligt. Super att du röstar ut Alex, där tycker vi lika
2020-04-13, 20:59
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
ALEX ska ut! Jassa tar vi nästa vecka
Absolut
2020-04-13, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag fattar vad du menar med dina inlägg om Am. Tur för de som inte fattar för de har uppenbarligen inte stött på en sån som Am i verkliga livet och sett konsekvenserna kring en sån person om de får agera fritt.

OnT: Lustigt fenomen att fler och fler vill BUSa sig därinne.

De kan ha mött en sådan på tunnelbanan, sittandes mittemot, men det är en helt annan sak att bli utsatt för en sådan i verkligheten. Man kanske måste råka ut för en sådan för att förstå och kunna känna igen typen.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Du delar mina tankar Är så taggad på att få ut henne nu

Verkligen! Hon har inget mer att bevisa för hon kan inget mer än det hon hållt på med i veckor. Nämligen bara SKRIK!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Inte ens säkert att hon sitter löst då. Helt plötsligt så står hon i finalen tillsammans med sin älskare. Tyvärr har jag redan röstat på henne

Samma här, har också röstat på att få ut henne..Hon är och förblir inget annat än en jobbig, skrikig och barnslig person..Iaf i detta program, hon kanske är en schysst och avslappnad tjej IRL, även om det är högst tveksamt dock...
2020-04-13, 21:02
Medlem
Någon mer än jag som tror att dom kommer ta upp att de kommer vara förbjudet att prata om nomineringar och pakter hädan efter? Hoppas bara att gula kommer hålla fast. Men dom är ju svängiga och byter åsikter titt som tätt. Julia är de absolut halaste som kan sabba för gula rummet att få ut miss blåval
Medlem
Homo Edvin som hata på sami är i studion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Om Frida står mot Martin så ska Frida stanna. Men der är ju alltid tre som kommer hänga löst ju.
Är det verkligen 3 som alltid ska hänga löst? Isf får man ju rösta ut som man fick denna gång och då röstar man ut tex martin/jasmine lr liknande.
2020-04-13, 21:03
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok, du gillar hennes fångar? Usch!!!!

Jag gillar de som ger positiva vibbar och skratt i huset 🤷🏻‍♀️ Händer ju mkt roligt när hon är på det humöret och spexar, såklart gillar jag inte allt hon säger hela tiden. Lenny är mogen och gillar hans och Mergims sätt att vara mysiga mot varandra. Man måste även tänka på att mergim bara är 21 i vissa saker han triggas igång på, men jag tycker han vuxit massor nu de senaste veckorna. 👍
Sami va ju störtskön när han va påskkärring och blev asglad över jord. 😂👍 Han behöver komma ut ur det sura rummet helt enkelt. Tror hans följare insett det nu 👏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in