2020-04-13, 20:33
Medlem
foxieroxies avatar
Var står Julia egentligen? Satt hon inte och paktade med Ami tidigare idag?
2020-04-13, 20:33
Medlem
Zingo2s avatar
Gula har bestämt nomineringen utifall det blir förbjudet att prata nomineringar. Frida och Amilia ska nomineras.
Sami är smart, om Martin står mot Amilia blir det svårt. Vi tar Frida!
2020-04-13, 20:34
Medlem
Bbbloopers avatar
Är väl egentligen skitsamma vem som åker av Kongo eller SD-Jassa. Dock blir det en lugnare vecka volymmässigt om Jassa åker idag..
Oavsett vilka som blir kvar måste gula enas igen och få ut blåvalen nästa måndag
2020-04-13, 20:35
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Var står Julia egentligen? Satt hon inte och paktade med Ami tidigare idag?
Jag tror helt enkelt att hon trivs med människorna i rosa mer. Hon hatar Martin och stör sig på Jasmine ganska ofta. Hon känner också att Alex har tappat det denna vecka. Jag själv tror att hon känner sig tvungen att vara i det gula rummet då Sami vill vara där.
2020-04-13, 20:35
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Intressant. Ältar mkt, det har jag också sett och bytt kanal p g a detta, orkade inte lyssna mer. Att hon inte visar tacksamhet var intressant att veta, har inte märkt det själv eftersom jag tittat så lite på BB. Otacksamhet bekräftar nämligen min "diagnos" om henne. "Diagnosen" hindrar inte heller att hon kan upplevas som rolig och vass. Att vilja reta upp andra och få dem att känna av sina brister (ordförrådet räcker inte till) passar bra på min uppfattning om henne. Vilket är= vill framstå som bättre än alla andra och njuter av när hon kan få dem att känna sig underlägsna henne. Hon vill gärna framkalla de värsta sidorna hos de andra, inte få dem att blomma upp.

Ja, jag tänker inte säga emot faktiskt. Jag är splittrad om hur jag känner för henne. Det enda jag vet är att det är roligt att titta på henne.
2020-04-13, 20:36
Medlem
gula rummet tänker inte på tävlingar och att nån från rosa kan vinna nominering haha
2020-04-13, 20:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ser mörkt ut för jasmine i tjejgrupperna dock o nu går Viktoria ut o ber om att Alex ska stanna på sina sociala medier
Jaha, vem bryr sig om vad den galna mytomanen tycker/ber om?
2020-04-13, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Har inte kollat så mkt senaste veckan.. varför vill alla i gula(visst kallas det gula? Blev helt förvirrad nu) rummet ha ut Frida helt plötsligt? Är det pga sängbråket mellan Frida och Julia? Där kändes det ju som att alla var på Fridas sida..
De flesta grundar det på att Frida har bytt allians till det rosa rummet pga sängincidenten. Julia grundar det på att hon tror att Frida vill ha Sami.
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-13 kl. 21:12.
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men du, jag har sett programmet från första dagen och kollat mkt live men att jag har ett jobb och ett liv så jag inte sitter och kollar bokstavligen 24/7 som du uppenbarligen verkar göra. Sluta sitt och va otrevlig mot folk bara för att ditt liv verkar ganska innehållslöst.. Vad ska du göra när BB tar slut om du slaviskt följer varenda steg deltagarna tar därinne?

När BB tar slut så tar jag livet av mig. Var det de du ville höra?

Sluta gå OT din tönt!
Medlem
Kolla kommentarerna på BBs senaste post på Facebook. Det kommer att stå mellan SD-Jasmine och Alex. Det är fan många som vill ha ut Jasmine
2020-04-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kolla kommentarerna på BBs senaste post på Facebook. Det kommer att stå mellan SD-Jasmine och Alex. Det är fan många som vill ha ut Jasmine

gårdagens avsnitt förstörde en hel del för henne
2020-04-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Okej, du har kollat lite på programmet. Det kanske är det som är förklaringen. Då kan jag tipsa dig om Instagram-sidorna BB-klipp och BB-spoils där de lägger upp en massa 24/7 klipp.

Förstår inte vilket fult spel du pratar om. De umgås inte så mycket med varandra och när de väl gör det så är det vanliga, trevliga samtal vad jag har sett.

Tack för tipset, men egentligen är jag inte så intresserad av programmet att jag skulle vilja se mer, även om jag har brister i min BB allmänbildning. Håller på att bli frisk från Corona och sitter och skriver här i brist på ngt bättre, första dagen uppe p g a tröttheten.

Det finns säkert även stunder då allting flyter där som normalt, men jag har råkat se det fula spelet, som naturligtvis inte pågår hela tiden. Kanske uppmärksammar man inte det fula spelet lika mkt när man ser så mkt av det normala emellan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in