2020-04-13, 20:39
Medlem
Jasmine er såååååå kar - i Jasmine
2020-04-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
De flesta grundar det på att Frida har bytt allians till det rosa rummet pga sängincidenten. Julia är så känslostyrd att hon grundar sin röst om en miljon kronor på att hon tror att Frida vill ha Sami.

Okej tack!!
2020-04-13, 20:40
Medlem
martin bytt outfit med sami?
2020-04-13, 20:40
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag håller inte med skribenten angående dens beskrivning av Jasmine helt enkelt och argumenterade för det. Till skillnad från dig som kallade Julia för idiot nyligen.

Smart är hon inte när hon springer och berättar allt för alla
2020-04-13, 20:41
Medlem
Varför ska de redan samlas i soffan?
2020-04-13, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Ja, jag tänker inte säga emot faktiskt. Jag är splittrad om hur jag känner för henne. Det enda jag vet är att det är roligt att titta på henne.

Hon är säkert för många mer underhållande än ngn mer "normal." Utan hennes insats tror ja inte att jag hade kommenterat ngt här. Det är väl meningen att folk skall prata om programmet.
2020-04-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sami och det gula rummet är stensäkra på att Frida åker ut om Martin blir nominerad av det rosa rummet nästa vecka. Därför vill de nominera Frida först och sedan Amilia. Jag hatar hur de pratar om Frida och att de är stensäkra på att hon kommer åka ut om tittarna får bestämma. Jag har lust att rösta på SnällFrida hela jävla spelet då de får sådan hybris.
Det vill jag med göra
2020-04-13, 20:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Amilia är ändå rätt underhållande 😂 tror det skulle bli trist utan henne om jag ska vara ärlig.
Vad fick dig att regga dig här för att skriva det där? :gäsp:

För att vara ärlig är det rätt trist att Am är kvar en vecka till. Hon har redan kört sitt register. Dags att bli lyft ur huset nästa vecka. Seså, tillbaka där du kom ifrån :hejdåvinka:
2020-04-13, 20:43
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Varför ska de redan samlas i soffan?
Brukar testköra typ 15min innan för att se att det funkar.
2020-04-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sami och det gula rummet är stensäkra på att Frida åker ut om Martin blir nominerad av det rosa rummet nästa vecka. Därför vill de nominera Frida först och sedan Amilia. Jag hatar hur de pratar om Frida och att de är stensäkra på att hon kommer åka ut om tittarna får bestämma. Jag har lust att rösta på SnällFrida hela jävla spelet då de får sådan hybris.
Jag är en av många som kmr rösta kvar Frida pga hur de behandlar henne. Det är så jävla fel och det ska dom få veta då jag tror att många tänker liknande.
2020-04-13, 20:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hon är säkert för många mer underhållande än ngn mer "normal." Utan hennes insats tror ja inte att jag hade kommenterat ngt här. Det är väl meningen att folk skall prata om programmet.
Jag fattar vad du menar med dina inlägg om Am. Tur för de som inte fattar för de har uppenbarligen inte stött på en sån som Am i verkliga livet och sett konsekvenserna kring en sån person om de får agera fritt.

OnT: Lustigt fenomen att fler och fler vill BUSa sig därinne.
2020-04-13, 20:45
Medlem
Gallagherss avatar
Jag tror Martin vs Frida är 50/50. Om inte Jasse är kvar så att hennes väljare röstar på honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in