2020-04-13, 18:22
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIF...1891
Jag tror det här är Alex rätta jag. Han har hållit masken så länge att nu går det inte längre. Att Mergim blev kvar var droppen som fick bägaren att rinna över. Jag har inte gillat Alex sedan de gick in i huset. Han har känts falsk hela tiden tycker jag.

Många har sett igenom Alex, längre än jag har. Men att han inte är smart nog att spela bättre nuför tittarna röster.. Nåja. Smart är ju det sista han är, vet inte varför jag har så höga förväntningar på honom. 😂
2020-04-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Amilia vill verkligen att alex åker, win win, antingen blir det en besviken amilia eller en glad amilia time will tell
Hon blir nog nöjd om han kommer tillbaka Oxå för då ryker han nästa måndag o hon är säker en vecka till
2020-04-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nej i detta fall.
Dels för att hockey på så pass hög nivå som Martin spelar är jävligt fysiskt, dom är (för det mesta) hårda både i kropp och sinne och med stor vana med närkampamper.
Men framförallt, vi pratar om Mergim!😂
Och det var inte mma han utövade.

Han har inte spelat på någon hög nivå.
2020-04-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Det är helt uppenbart att Alex åker.

Helt uppenbart skulle inte jag säga...Jag vill att Alex ska få bli kvar för att Amalia ska tappa hakorna, sedan kan han åka ut nästa vecka.
2020-04-13, 18:24
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
martin måste vinna immunitet annars sitter han mot amilia

Hoppas verkligen inte han vinner immuniteten, han ska inte komma långt pågrund av tävlingar.
2020-04-13, 18:26
Medlem
CamillaGorillas avatar
Jag är periodare på liven men läser ofta i tråden för att försöka täcka upp vissa kvällar eller situationer.. Är det rätt uppfattat av mig att trots att Amilia fick frågan om Martin var bra på att kyssas och svarade ja, så har Jasmine fortfarande inte uppfattat att det de facto har inträffat? Hon tror återigen att det bara är en taktik för att förstöra och inte har hänt?

Och Julia har inte berättat för henne heller att det har hänt? Jag vill ju SE henne reagera på det här, inte att hon ska göra det när hon kommer hem utan kameror på sig.

Har också en önskan att den dag Martin åker ut och de klipper ihop hans tid i huset så är det han och Jassa, Jassa, Jassa, Jassa, smäll in lite klipp på han och Amilia, tillbaka till han och Jassa. Det är väl dessutom bara en bra återgivning av hans tid i huset.
2020-04-13, 18:29
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Helt uppenbart skulle inte jag säga...Jag vill att Alex ska få bli kvar för att Amalia ska tappa hakorna, sedan kan han åka ut nästa vecka.

Om BB fortsätter med old school-spåret så kommer dem presentera % ikväll.

Det är helt uppenbart, Alex ligger runt 50-60% i UTröster. Kom ihåg det här inlägget.

Är du lika bra som Rammi på att göra köttbullar? PMa mig vid 22 isåfall så får du adress, du kommer bli skyldig mig 700st.
2020-04-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag är periodare på liven men läser ofta i tråden för att försöka täcka upp vissa kvällar eller situationer.. Är det rätt uppfattat av mig att trots att Amilia fick frågan om Martin var bra på att kyssas och svarade ja, så har Jasmine fortfarande inte uppfattat att det de facto har inträffat? Hon tror återigen att det bara är en taktik för att förstöra och inte har hänt?

Och Julia har inte berättat för henne heller att det har hänt? Jag vill ju SE henne reagera på det här, inte att hon ska göra det när hon kommer hem utan kameror på sig.

Har också en önskan att den dag Martin åker ut och de klipper ihop hans tid i huset så är det han och Jassa, Jassa, Jassa, Jassa, smäll in lite klipp på han och Amilia, tillbaka till han och Jassa. Det är väl dessutom bara en bra återgivning av hans tid i huset.

Japp, det är korrekt uppfattat. De pratade om det senast imorse.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-13 kl. 18:33. Anledning: fetning
2020-04-13, 18:30
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hoppas verkligen inte han vinner immuniteten, han ska inte komma långt pågrund av tävlingar.
Martin ska ut. På grund av att han är han. Jävligt otrevlig.
2020-04-13, 18:31
Avstängd
dom har zoomat in jas målning på utegården, är det ett tecken på att hon ryker ikväll 😮
2020-04-13, 18:31
Medlem
riskns avatar
Nu blir det censur när Sami och Alex börjar gnälla om Amilia...
2020-04-13, 18:32
Medlem
Det kommer att var riktigt kul att se huset utan Alex. Tror alla i The Pink room andas ut, han har ju förpestat stämningen i huset. Julia har förstått att hennes team inte är så lojala som de sagt. De i gula rummet ligger inte bra till och det är självförvållat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in