2020-04-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu tycker gangster Martin också att han var cool att han har sagt att han kan ta ta Mergim i en ''streetfight''.

Clown ju! Tror att han är någon fighter 😂😂 tro fan att någon som tränat kampsport så pass länge till 98% kommer slå dig 😅
2020-04-13, 17:47
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag tror personligen, efter senaste liven. Att det var droppen för Alex, att Mergim va mer populär än honom. Han kan bara inte hantera att bli brädad av 21 åringen, som även bräda honom ang Anty. Det är ett jävulskt hat han har mot Mergim! Det var efter förra veckans live han tappa det rejält. Amilia kommer väl bara på köpet som allierad med Mergim, plus han kan nog heller inte hantera att en kvinna skrattar ut honom, så som hon gör! Ut me han

Exakt så.

Hans hat grundar sig i Mergim/Anty-gate.

Att det brakade loss nu beror bl.a på Antys hälsning i veckan: "Alex jag ser fram emot våran dejt på utsidan"

Mergim berättade nämligen till dem andra att Anty droppade "jag har känslor för dig Mergim" samma dag som hon åkte ut. Det sved något enormt i Alex ego.
Nu gick det upp för honom att Mergim bluffade.
2020-04-13, 17:48
Medlem
Vem tror ni åker ikväll? Har ni någon känsla? Jag tycker det är svårt att förutspå vem det blir..
Medlem
mergim tränar ju kamsport hahaha, tror han LÄTT hade hanterat martin!
Medlem
riskns avatar
Nu har de mutat det gula sovrummet...
2020-04-13, 17:49
Medlem
Eagle35s avatar
Nu ljuger Alex igen om Mergim även Martin. Båda skryter att dom hade kunnat slå Mergim vilka töntar!!!
Medlem
DIF...1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag måste bara säga det att Alex taktik sen han hängt löst är fan det märkligaste.

Han har tippat över mot sitt nuvarande beteende även innan själva nomineringen, men det känns ju som han ballat ur fullständigt efter det.

När man hänger löst är väl när man funderar som mest på hur man räddar själv sig, och det hänger på tittarna. Vad gör Alex? Han går inte tillbaka mot den fasad han hade tidigare utan blir bara värre och värre.

Det är ju uppenbarligen nån tanke han har att visa sig väldigt tuff, "nån måste våga sätta Mergim på plats" (så länge alla andra är publik) sen står och snackar om konfrontationer som ska göras (som inte görs), försöker verkligen framställa sig som en person som inte är rädd att ifrågasätta andra rakt ut - men det blir bara tramsigt. Rent allmänt försöka verka som han är så tuff, modig och rak. Och såklart, dygnet runt snacka skit om alla andra och hur falska och sämst dom är på en nivå som får alla andra i huset att framstå som milda i sitt eget skit- och taktiksnack.

Jag röstade ut Jassa, men jag har svårt att se nåt annat än att den självutnämnde Borgmästaren satt sina sista spikar i sin egen kista senaste veckan. Jävla idiot. Tack för det, jag kommer fan aldrig få ut Jassa..

Som tur är så har jag INGET emot att slippa se honom heller. Må sämste man eller kvinna lämna ikväll.

Jag tror det här är Alex rätta jag. Han har hållit masken så länge att nu går det inte längre. Att Mergim blev kvar var droppen som fick bägaren att rinna över. Jag har inte gillat Alex sedan de gick in i huset. Han har känts falsk hela tiden tycker jag.
Medlem
Citat:
Nu tycker gangster Martin också att han var cool att han har sagt att han kan ta ta Mergim i en ''streetfight''.
Tror inte det eftersom Mergim tränat kampsport i 11 år.

Det ska bli kul att se hur Martin blir om hans "bror" åker ut idag.
2020-04-13, 17:50
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Vem tror ni åker ikväll? Har ni någon känsla? Jag tycker det är svårt att förutspå vem det blir..

Det är helt uppenbart att Alex åker.
2020-04-13, 17:51
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Mergim har sagt enligt Alex att han skulle våga gå in i en ring mot Mike Tyson. De alla fnissar som skolflickor i det gula rummet och tar detta på allvar.

Enligt Martin så har han sagt till Mergim att han kan ta honom i en ''streetfight''. Och de fnissar om det.

Så jävla bittra

Alex ljuger som vanligt även Martin!! Båda snackar om Mergim hela tiden dom är så avundsjuka på honom haha, dom snackar om en 21 åring. Dom beter som som 15 åriga grabbar. Båda två är fake och pussys.
2020-04-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Klockrent inlägg. Har skrivit det förr och gör det igen -stöter man på liknande personer på t ex en arbetsplats så måste man passa sig. De är gift och kommer inte ändra sig. Hade aldrig stått med att bo under samma tak som en sådan person så länge som de i huset.

Håller med, spring som fan när du möter en. Du kommer aldrig att vinna eller komma i från deras klor om de får tag i dig. De är helt gränslösa i sina handlingar, är ute efter att skada dig, skyr inga medel, tar ingen hänsyn, är hala som en ål och känner ingen empati. Och de är duktiga att spela motsatsen. De kan ta lång tid att förstå deras problematik, man behöver en närkontakt en längre tid för att inse vad de går för. Problemet är att alla känner inte igen de här personerna. De kan t o m spela så charmiga att en del som inte kan se bakom fasaden, beundrar dem.
2020-04-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha

Av det jag kunnat se av bl.a omröstningen här på Flashback sant kommentarer på sociala medier ryker Alex ikväll 🤗

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in