2020-04-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej nu blir det en novell här.
Du som sympatiserar så mycket med Skrikapan, kan du berätta för mig vad bråket handlar om?

Låt mig klargöra:
Jasmine är arg på andra för att ”alla andra ska prata med Martin och fixa sin relation med honom när det är MIG de har huggit i ryggen” (detta skrek hon hysterisk samtidigt som hon visade med sin hand hur hon skulle hugga dem tillbaka jättehårt, med en galen psykotisk blick).
1. Mergim pratade först med henne och bad om ursäkt och ”löste” det med henne innan han gick till Martin och bad om ursäkt där. Vilket kanske är onödigt men han gick till henne först så det fallet avskrivs.
2. Martin tog tag i Frida och ville prata med henne om att hon inte ska lita på rosa rummet, Frida påpekar att hon fullständigt skiter i spel och pakter och bara vill ha kul. Samtalet handlade inte alls om Jasmine och därför kan det avskrivas också som ”alla ber om ursäkt till honom och vill fixa sin relation med honom” då det inte handlade om det.
3. Martin och Amilia pratade om nomineringarna, ingen förstod vad Snickaren mumlade fram i deras samtal och känslokalla Blåvalen stod på sig om att hennes mål är att få ut Alex, inte Jasmine, men hon ångrar sig såklart inte och det samtalet var mer tjafs än annat.

Så VEM exakt är Skrikapan arg på? Inga av de tre gick till honom bakom hennes rygg för att fixa deras relation med Martin och inte med henne, förutom möjligtvis Amilia, men han sa ju klart och tydligt till henne att han inte litar på henne - vilket han berättade för Jasmine. Så varför tycker du hon har rätt att höja sin hand och skrika åt honom att hon hatar honom? Om du inte ser hur jävla sjukt hon beter sig så tycker jag synd om folk nära dig, då du verkar agera likadant som henne och tycka det är helt normalt.

Frågor på detta?

Du missuppfattar uppenbart vad jag menar. Har ALDRIG skrivit eller tyckt att det är okej av henne att skrika och speciellt inte att höja handen mot han. Så var du ha fått det ifrån vet jag inte?

Bråket började inte på grund av det med Julia. Vilket hen jag citerade tidigare skrev och jag skrev att det inte var så.. har aldrig skrivit att det var befogat av Jassa att bli så arg. Så vad diskuterar vi egentligen?

Sluta lägg ord i min mun. Tack.
2020-04-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu tycker gangster Martin också att han var cool att han har sagt att han kan ta ta Mergim i en ''streetfight''.
Tack för ett gott skratt! Fick upp en bild på ett slagsmål mellan dem, Mergim springer runt som en flicka i Patzys glitterdräkt och Orten sluddrar i ett hörn efter två öl och fäktas med armarna ut i luften.

Nog för att fjantiga Mergim som gråter över minsta lilla inte ser särskilt stark ut, så tror jag hans guld i SM/EM inom kampsport ändå kan hjälpa honom lite. Rätt vinkel på en spark mot Orten-Snickaren, sen är det körd.
2020-04-13, 18:02
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bara som en spelpjäs vill de ha kvar honom, skönt om han åker, smaskeriet klarar jag inte av en vecka till faktiskt!!

Någon åker ut nästa vecka!! Antingen Martin eller Jassa åker ut så det är nog lungt. Vill ha ut idioten Alex först sen Jassa eller Martin.
2020-04-13, 18:06
Medlem
Eagle35s avatar
Alex verkar ha en bra magkänsla han är helt säker på att han kommer få stanna..
2020-04-13, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex verkar ha en bra magkänsla han är helt säker på att han kommer få stanna..
Hans magkänsla är lika bra som ”Sveriges ledande magkänsla” - icke existerande med andra ord!
2020-04-13, 18:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Någon åker ut nästa vecka!! Antingen Martin eller Jassa åker ut så det är nog lungt. Vill ha ut idioten Alex först sen Jassa eller Martin.
martin måste vinna immunitet annars sitter han mot amilia
2020-04-13, 18:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det är tre dagar sen nu. Hon duschade efter att hon blev blåsprejad i håret av några påskharar.
Okej. Tre dagar.

Hade hon inte blivit blåsprejad hade det varit ännu längre sen.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ska köpa bolagets dyraste champagne om hon ryker nästa vecka. Stockholms lataste donna borde åkt för längesen !
Angående det, hon är ju klart och tydligt Ritalinapåtänd när hon har sina fruktansvärda "berättarstunder" eftersom människan ALDRIG kan sluta prata.
Men förstår inte hur hon samtidigt kan vara nordens lataste individ, genom tiderna??
Hon BORDE ju bara springa runt helt planlöst som alla andra punddårar?
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Haha, Mergim! Vilken crybaby och tönt!
2020-04-13, 18:09
Medlem
riskns avatar
Har Martin också börjat träna nu eller har han alltid gjort det med Sami och Alex? Vänskapen mellan dem tre känns inte så stabil och jag tror inte att det blir något på utsidan. Men de kan iallafall bonda över rapp och annat skit i huset som ''orten'' killarna tycker är coolt och ser upp till.
2020-04-13, 18:10
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nä långt ifrån säker , pinkroom vill ha ut henne , flertalet grupper vill ha ut henne
Menar du gruppen Pink Room på Facebook? Där vill majoriteten ha ut Alex.
2020-04-13, 18:11
Medlem
Hoppas Jasmine åker ikväll. Tror dock det blir Alex baserat på alla omröstningar runtomkring. Julia klarar sig ikväll 100%, hon har nästan blivit populärare än Jasmine nu. Eller åtminstone mindre hatad än Halmstads-ludret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in