2020-04-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jass fick ett hysteriskt vansinnesutbrott i förrgår när Martin visade Julia hur man öppnar en flaska. Du kan se allt på instagram, kontot bbklipp. Återkom efter det.

Det var inte av det Jasmine fick vredes utbrott!!!!

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12580525
2020-04-13, 17:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bli nu inte så våt i byxan. De flesta anser fortfarande att hon är prio att få ut. Tyvärr är hon säker denna veckan så vi har fokuserat på annat.
Ska köpa bolagets dyraste champagne om hon ryker nästa vecka. Stockholms lataste donna borde åkt för längesen !
2020-04-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag har nu svängt något vad gäller Alex, men allt hänger på om produktionen förbjuder paktsnack framöver eller ej. Om det förbjuds så tror jag inte att Alex blir lika farlig för Sami att ha kvar i huset. Men det är en riskfylld aktie att satsa på. Jassas skada i huset tror jag inte är lika stor om man ser till helheten (fortsätter hävda att allt som krävs för att Sami ska vinna är att hålla honom borta från skitsnack).

Är alltså fortsatt stabil över att ha röstat på Alex ikväll, men inte lika orolig över om han skulle bli kvar.

Sen undrar jag om någon som hängde med på liven de första veckorna sitter på info som jag inte gör gällande hur Rosa Rummet behandlade Alex? (Jag har bara sett liven sen Robinson.)
Var Amilia oco vidriga mot honom så att det finns fog för hans beteende nu? (Med beteende menar jag att det känns som att han tappat det helt och kan gå över lik för att förstöra för Amilia och Mergim. Och med att gå över lik menar jag backstabbingen mot Sami och Julia).

Är själv av den åsikten att det finns en bakomliggande orsak till varje vidrigt beteende. Det gör inte beteendet okej men det förklarar och gör det enklare att förlåta när personen väl ändrar på sig.
Jag tror personligen, efter senaste liven. Att det var droppen för Alex, att Mergim va mer populär än honom. Han kan bara inte hantera att bli brädad av 21 åringen, som även bräda honom ang Anty. Det är ett jävulskt hat han har mot Mergim! Det var efter förra veckans live han tappa det rejält. Amilia kommer väl bara på köpet som allierad med Mergim, plus han kan nog heller inte hantera att en kvinna skrattar ut honom, så som hon gör! Ut me han
2020-04-13, 17:41
Medlem
CamillaGorillas avatar
Jag måste bara säga det att Alex taktik sen han hängt löst är fan det märkligaste.

Han har tippat över mot sitt nuvarande beteende även innan själva nomineringen, men det känns ju som han ballat ur fullständigt efter det.

När man hänger löst är väl när man funderar som mest på hur man räddar själv sig, och det hänger på tittarna. Vad gör Alex? Han går inte tillbaka mot den fasad han hade tidigare utan blir bara värre och värre.

Det är ju uppenbarligen nån tanke han har att visa sig väldigt tuff, "nån måste våga sätta Mergim på plats" (så länge alla andra är publik) sen står och snackar om konfrontationer som ska göras (som inte görs), försöker verkligen framställa sig som en person som inte är rädd att ifrågasätta andra rakt ut - men det blir bara tramsigt. Rent allmänt försöka verka som han är så tuff, modig och rak. Och såklart, dygnet runt snacka skit om alla andra och hur falska och sämst dom är på en nivå som får alla andra i huset att framstå som milda i sitt eget skit- och taktiksnack.

Jag röstade ut Jassa, men jag har svårt att se nåt annat än att den självutnämnde Borgmästaren satt sina sista spikar i sin egen kista senaste veckan. Jävla idiot. Tack för det, jag kommer fan aldrig få ut Jassa..

Som tur är så har jag INGET emot att slippa se honom heller. Må sämste man eller kvinna lämna ikväll.
Medlem
Kurt1s avatar
Glöm inte att rösta på att Alex ska ut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ööh, stopp! Vänta nu litegrann! Nej nej nej. Nu har vi alla insett att hennes personlighet är lika skev och osund som hennes vikt.

Ingen är omtyckt av alla och alla har ngn som gillar dem. Alla, även de med psykopatdrag har sina beundrare.
Medlem
riskns avatar
Kongo berättar gamla skämt som Mergim har sagt i det rosa rummet som seriösa sanningar.
2020-04-13, 17:42
Medlem
Hahaha Amilia skulle grillas när de körde lögndetektorn, men det var hon som grillade dem.
Medlem
riskns avatar
Nu tycker gangster Martin också att han var cool att han har sagt att han kan ta ta Mergim i en ''streetfight''.
Medlem
Honeyryders avatar
Någon som vet vem Alex pratar om nu? Mergim? Talar han sanning?

Jag fnissa lite när han började prata om hur "han" skrytit om att han har husets bästa höfter... haha vad är det som händer... vuxna människor..
2020-04-13, 17:45
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu tycker gangster Martin också att han var cool att han har sagt att han kan ta ta Mergim i en ''streetfight''.
Åkersbergaskräcken! Riktig bandit den där Martin.
2020-04-13, 17:46
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Någon som vet vem Alex pratar om nu? Mergim? Talar han sanning?

Jag fnissa lite när han började prata om hur "han" skrytit om att han har husets bästa höfter... haha vad är det som händer... vuxna människor..
Mergim har sagt enligt Alex att han skulle våga gå in i en ring mot Mike Tyson. De alla fnissar som skolflickor i det gula rummet och tar detta på allvar.

Enligt Martin så har han sagt till Mergim att han kan ta honom i en ''streetfight''. Och de fnissar om det.

Så jävla bittra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in