2020-04-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ähh, se det positivt!😁
Om Julia blir kvar betyder det ju att iaf en idiot lämnat.
Jo det är sant. I värsta fall är bägge idioterna kvar
2020-04-13, 15:50
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Alex har dels sagt flera gånger i BB att han har sitt barn varannan vecka och dels har jag vetskap från annat håll om det korrekta i det påståendet.

Ja, jag hoppas också på att fjortisen Jassa åker hem ikväll.
Jag måste ha misstolkats. Håller med dig. Oavsett vad, det är lågvatten. Dra in barn.
2020-04-13, 15:50
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Han är en galen fanatiker, går inte diskutera med såna.
Jo, det går att diskutera med hen. Tyvärr tror hen att allt hen skriver är rätt, men tyvärr är det inte så.
2020-04-13, 15:51
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia ser fullständigt grotesk ut när hon ligger i säcken nu. Värre än Robert Smith:

https://www.youtube.com/watch?v=ijxk-fgcg7c
2020-04-13, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Får se det från den ljusa sidan. Alt 2 o 3 är bra för då blir vi kvitt en i alla fall. Inträffar alt 1 gråter jag för då måste man stå ut med smaskaffe och skrikapan en vecka till.
Håller med. Alt 1 får inte ske! Men det är bara så frustrerande. Varje gång Kongo kommer i bild så tänker jag: Han måste åka! Sen ser jag vrålapan och då tänker jag: Hon måste åka. Sen kommer jag på mig själv att bara en åker börjar tro att BB inte är bra för mig
2020-04-13, 15:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fy som Blåvalens händer ser bajsbruna ut!
För min egen skull hade jag helst sett Jassa lämna ikväll, men för Samis skull och hur han framstår utåt så är det bästa att Alex lämna. Tror att sistnämnda kommer åka hem ikväll, men kan nog ändå bli rätt lika mellan de två. Jullan är säker!
Är det NÅGON som sett Blåvalen duscha och i sånna fall hur länge sedan? Man undrar hur länge det går mellan varje gång.
2020-04-13, 15:56
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det NÅGON som sett Blåvalen duscha och i sånna fall hur länge sedan? Man undrar hur länge det går mellan varje gång.

Det är tre dagar sen nu. Hon duschade efter att hon blev blåsprejad i håret av några påskharar.
2020-04-13, 15:59
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lågvatten för mig är att vara med i BB om man har en dotter på 9 år, enligt mig helt sjukt!
Kanske just därför. Står 1 miljon på spel. Och så länge hon har en trygg miljö, varför inte? 100 dagar är inte världens undergång. Jag hade delad utlandstjänst under 3 år. Inget fel i det. Det var pengar som drev det beslutet.
2020-04-13, 16:01
Medlem
Citat:
Det är tre dagar sen nu. Hon duschade efter att hon blev blåsprejad i håret av några påskharar.

Hon duschade och tvättade håret igår på kvällen senast...
2020-04-13, 16:01
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Mmm tänk att gå ner på slicken där. Måste dofta ljuvligt!

Tre dagar är ju dock ” färskt” med Amilia mått mätt sett.
2020-04-13, 16:02
Medlem
brajzillas avatar
Röstade på Alex börjar tröttna på hans kärringstil riktig tönt! hade varit kul om jassa åkte med så less på hennes skrikande som en bortskämd liten pissunge.
2020-04-13, 16:02
Medlem
Svenska folket bedömde och tog ut Anty och Glasman för att de skapade stora grupperingar.

Men det har aldrig varit så stora grupperingar som nu.

Frågan är varför röstade vi ut dom??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in